וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהממת: גם החיוך שלך יכול להיות כובש בזכות גומות החן

בשיתוף ד"ר אבי ממלידר L.Y.A AESTHETIC, בשיתוף ד"ר אבי ממלידר L.Y.A AESTHETIC

4.9.2019 / 7:23

הרצון של רבות מאיתנו לגומות חן יכול להתממש כיום בעזרת ניתוח בהרדמה מקומית. האסתטיקאי ד"ר אבי ממלידר מסביר באולפן וואלה! יופי על ההליך ויתרונותיו

צילום ועריכה: וואלה! NEWS

גומת חן היא למעשה מעין מום מולד בעקבות פגם ברקמת השריר, הנובע לרוב מעיוות מסוים ברקמות המחברות את השרירים שאחראים על מתיחת הלחיים, אולם זה כמובן לא מונע ממום זה להפוך כל חיוך של בעלי הגומות לחינני וכובש. רבות מאיתנו היו רוצות גומות חן ואם בעבר זה היה בלתי אפשרי, הרי שכיום הרפואה האסתטית מאפשרת לנו ליהנות מחיוך חינני וליצור לנו גומות חן. האסתטיקאי ד"ר אבי ממלידר מסביר באולפן וואלה! יופי כיצד גם לך יכולות להיות גומות.

"את גומות החן מייצרים בניתוח בהרדמה מקומית, ההמלצה היא לעבור ניתוח שכזה לפני גיל 40 משום שאיכות העור משתנה עם הזמן ורצוי לעשות זאת לפני שהאלסטיות שלו יורדת", מסביר ד"ר ממלידר.

"אחד הטיפולים המשלימים לגומות חן שאנחנו עושים, הוא פיסול פנים בעזרת חומצות היאלורוניות וסידן הנפוצים כיום בשוק, ובהם אנחנו מרבים להשתמש בחומרי מילוי מקומיים של CYBELLE & BRILLAS, המיוצרים כחול-לבן וברישיון משרד הבריאות הישראלי, על-ידי חברת L.Y.A AESTHETIC", מוסיף ד"ר ממלידר.

מהו זמן ההחלמה?

"לפי המחקרים זמן ההחלמה הממוצע הוא כשישה שבועות, עם זאת אנשים צעירים ובריאים מחלימים די מהר וכבר אחרי כשבועיים ניתן להסיר תפרים. ב-95 אחוזים מהמקרים אין צורך לחזור על הפעולה. בהתחלה הגומות נראות פחות טבעיות כי רואים את הגומה גם ללא חיוך, אולם אחרי כמה שבועות הן מתנהגות כטבעיות. אפשר לתפקד כרגיל מיד אחרי הניתוח, בתקופת ההחלמה תהיה נפיחות בלחיים וכאבים, כדאי לקחת כדורים נגד אותם כאבים".

בשיתוף ד"ר אבי ממלידר L.Y.A AESTHETIC, בשיתוף ד"ר אבי ממלידר L.Y.A AESTHETIC
  • עוד באותו נושא:
  • גומות חן
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully