וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חומר המילוי המיוחד שיסדר לך מראה טבעי לשפתיים

בשיתוף ד"ר מאיר באבאיב L.Y.A AESTHETIC, בשיתוף ד"ר מאיר באבאיב L.Y.A AESTHETIC

11.9.2019 / 8:55

עולם הביוטי מאפשר להחליק קמטים והרים את אמראה הפנים בזכות מגוון חומרים, אולם למראה שפתיים טבעי ישנו חומר אחד מיוחד. ד"ר מאיר באבאיב, מומחה לרפואת עור מסביר על ה-KISSER ויתרונותיו

צילום ועריכה: וואלה! NEWS

תחום האסתטיקה פורח והוא כולל כיום מגוון רחב של חומרי מילוי. טיפולי הזרקת חומרי מילוי הם כיום בטוחים ויעילים יותר, אך כדאי לדעת באיזה חומר מילוי רצוי להשתמש ומהם ההבדלים העיקריים בין חומרי המילוי השונים.

"ההבדל המובהק בין חומרי המילוי השונים הוא בדרגת הסמיכות שלהם", אומר ד"ר מאיר באבאיב, מומחה לרפואת עור, "יש חומרי מילוי סמיכים עם ריכוז גבוה של חומצה היאלורונית שאותם אנו מעוניינים לשים באזורים עמוקים של הפנים, לדוגמה בלחיים, בקו הלסת וברקות כדי ליצור אפקט של הרמה".

"חומרי המילוי בעלי הסמיכות הבינונית מיועדים למילוי אזורים מסוימים דוגמת קמטי השפה, האף והשפתיים", אומר ד"ר באבאיב, "החומרים הדלילים מיועדים להחלקת קמטים מאוד שטחיים ושיפור מראה העור".

במרפאה של ד"ר באבאיב ישנו חומר מילוי מיוחד בשם KISSER, המיועד לשפתיים ולאזור המקיף אותם, ויוצר להן צורה טבעית. "החומר עונה על הדרישות שאנחנו רוצים מכל חומר מילוי לאזור השפתיים - שלא יספח יותר מדי מים או לחילופין ייעלם מהר", אומר ד"ר באבאיב, "בדרך כלל מספיקה הזרקה אחת אך יש מקרים שבהם צריך להזמין לביקורת ולעשות השלמות. התוצאה בהזרקת KISSER נראית טבעית, אך זה תלוי בכמות שמזריקים. אם מזריקים מזרק אחד או אחד וחצי אז מקבלים לרוב תוצאה טבעית".

לאתר של ד"ר מאיר באבאיב
ליצירת קשר: gala@syneron-candela.com

בשיתוף ד"ר מאיר באבאיב L.Y.A AESTHETIC, בשיתוף ד"ר מאיר באבאיב L.Y.A AESTHETIC

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully