וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בזכות התוסף הזה השיקום שלי מהתאונה היה טוב יותר"

בשיתוף קולגן פלוס, בשיתוף קולגן פלוס

11.9.2019 / 9:31

חלי צרויה, בת 43 ואמא לארבעה, היא מורה לחינוך גופני ובעלת סטודיו. במשך שנים היא נוטלת קולגן פלוס, שבין שאר יתרונותיו גם סייע לה להשתקם מתאונת דרכים שעברה. "הצעתי גם למתאמנים שלי לצרוך אותו"

צילום ועריכה: וואלה! NEWS

יותר ויותר אנשים מודעים לכך שנטילה קבועה של תוסף הקולגן תורמת לנראות החיצונית ולמראה העור. הקולגן הוא חלבון חיוני שמהווה אבן בניין עיקרית בגוף ולכן חשוב לשמור על אספקה שוטפת שלו. לא מעט נשים וגברים לוקחים קולגן פלוס דווקא מסיבות אחרות, וזאת משום שאחד מתפקידי הקולגן הוא לתמוך ולתת כוח למבנים השונים של הגוף והוא מהווה רכיב חשוב של הסחוס שבמפרקים, מקל בכאבי מפרקים ומאפשר תנועה חלקה וגמישה.

"חיפשתי משהו שיהיה הכי יעיל לגוף שלי", מספרת חלי צרויה, בת 43 ואמא לארבעה, מורה לחינוך גופני ובעלת סטודיו חלי, "הכרתי את הקולגן פלוס לאחר שקראתי מחקרים שבהם נכתב שתוסף זה יכול לעזור לכאבי הפרקים והמפרקים. התוסף כשר למהדרין, מיוצר בגרמניה ובמנה אחת אני מקבלת את מה שהגוף שלי צריך".

"בינואר 2018 עברתי תאונה דרכים, התרסקתי, השיקום שלי היה טוב יותר וכל השברים התאחו בזכות ההתמדה שלי בנטילת קולגן פלוס", מוסיפה צרויה, "מה שטוב לי אני מציעה למתאמנים שלי. הצעתי להם לצרוך קולגן פלוס כי הבנתי שהתוסף טוב לי ועזר לי להשתקם, אז איך אפשר לא להמליץ?".

היכנסו לאתר קולגן פלוס www.collagenplus.co.il

בשיתוף קולגן פלוס, בשיתוף קולגן פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully