פיקוד העורף הגל השקט

הגדרת ישובים להתרעה
      הגדרת צליל התרעה

      המזרן, הכרית והתנוחה הנכונה: הדרך ליהנות משנת יופי בלילה

      יש קשר ישיר בין איכות השינה ואיכות החיים ואפילו למראה העור. אורלי סנדבנק עומר, מומחית לאורח חיים בריא בחברת עמינח, מסבירה איך נהנים משבע-שמונה שעות שינה איכותיות מדי לילה

      המזרן, הכרית והתנוחה הנכונה: הדרך ליהנות משנת יופי בלילה
      צילום ועריכה: וואלה! NEWS

      כל אחד חייב את שנת היופי שלו, אבל האם זהו מיתוס או ששינה אכן משפרת את מראה עור הפנים? "יש קשר ישיר בין איכות עור הפנים שלנו לשינה", אומרת אורלי סנדבנק עומר, מומחית לאורח חיים בריא בחברת עמינח, "כדי לקבל עור פנים מושלם, לפני הכול, חשוב לדעת שבין שבע לשמונה שעות שינה טובות בלילה על מזרן נוח, ישיגו תוצאות".

      "לפני שאני הולכת לישון אני מורחת את הסרום הכי יקר שיש לי בארון, כי ברגע שאני ישנה הגוף שלי נח. המערכות עובדות אך עור הפנים רפוי וכל מערכת האנטיאוקסידנטים נכנסת לפעולה, לכן יש קשר ישיר", מוסיפה סנדבנק עומר.

      איך נדע שאנחנו מעניקות לעצמנו את השינה הטובה והאיכותית ביותר?

      "לא לאכול ארוחה כבדה לפני השינה, חשוב ללכת לישון כשהבטן רגועה. ארחיק גם את הפעילות הגופנית שלי. אשתה שתי כוסות מים חמימים ולא ללכת לישון עייפה מדי. הדבר שהכי חשוב להקפיד לפני שהולכים לישון - לשכב על מזרן נוח, טוב ואיכותי. אם נשכב על מזרן לא איכותי, ייווצר 'אפקט הערסל' שיוצר לחץ על עמוד השדרה וגורם לשרירים להתכווץ. כך מתחילים לסבול מכאבים".

      "חשוב שלמזרן יהיו קפיצים שמעניקים תמיכה לגוף עם שכבה אורתופדית, מזרם עם בקרת אקלים שמווסתת את חום הגוף. שבע שעות שינה טובה הן האנטיאוקסידנט הכי טוב לגוף ולעור הפנים. כרית נוחה גורמת לשחרור מחלץ על העורף והצוואר וחשוב לשמור על השרירים האלה. שכבו על הגב ולא על הצדדים, על מזרן איכותי וכרית טובה".

      לקבלת פרטים נוספים ומבצעים מיוחדים על מוצרי עמינח שישפרו את השינה שלכם מקצה לקצה, השאירו פרטים ותקבלו מענה בהקדם: