וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להזריק את השומן הלא רצוי במקום הרצוי: הלהיט החדש בטיפולים האסתטיים

בשיתוף ד"ר רון עזריה, בשיתוף ד"ר רון עזריה

26.9.2019 / 7:32

אם יש אזור בגופכם שבו עודף השומן מפריע, אתם יכולים לנצל זאת כדי לשאוב אותו להזריק אותו במקום שבו יוכל לתרום מבחינת אסתטית. איך? ד"ר רון עזריה, מומחה לכירורגיה פלסטית מספר מהי הזרקת שומן עצמי וכיצד מתבצע ההליך

צילום ועריכה: וואלה! NEWS

"כיום שומן משמש כחומר מילוי", אומר ד"ר רון עזריה, מומחה לכירורגיה פלסטית ומזכיר האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית, "אנחנו יכולים להעבירו ממקום למקום. ניתן לקחת את השומן ממקום אחד 'עקשן' שאנחנו רוצים בין כה וכה לשאוב אותו ובמקום לזרוק אותו, להשתמש בו למילוי נפחים".

"השימוש הקלאסי הוא הזרקת שומן לפנים", מוסיף ד"ר רון עזריה, "ההליך פשוט, בהרדמה מקומית קלה וזמן ההחלמה אינו ארוך. זאת דרך להחיות את הרקמות מבפנים והדבר המדהים הוא שברגע שהשומן נקלט, ולפעמים צריך לחזור על הפעולה, הרקמה היא טבעית ונשארת לכל החיים".

מהם האזורים שלהם מתאים להזריק שומן?

"לפנים, זה ברור, אבל גם לחזה. אנחנו יודעים כיום לקחת שומן ולהזריק אותו כחומר מילוי נוסף לחזה. נכון שהוא עדיין אינו תחליף יעיל כמו שתל סיליקון, אבל זהו הליך שצובר תאוצה. צריך לעשות את ההזרקה בצורה הדרגתית ונכונה ולהבין שלא כל מה שהזרקנו ייקלט. לעתים נוצרים גושים קטנים שקל לטפל בהם, אבל אלו תופעות הלוואי הקיימות והן הפיכות".

בשיתוף ד"ר רון עזריה, בשיתוף ד"ר רון עזריה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully