וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במקום להזריק: שותים קפסולות קולגן בשילוב חומצה היאלרונית לעור קורן

בשיתוף MAYVAN, בשיתוף MAYVAN

19.9.2019 / 9:16

הבלוגרית נעמה לייזר הגיעה לאולפן של רווית אסף והציגה דרך חדשה המאפשרת לשקם את העור ולעכב תהליכי הזדקנות העור באמצעות תוסף קולגן בשילוב חומצה היאלרונית ו-ויטמין סי

צילום ועריכה: וואלה! NEWS

מתחום אפרורי ולא סקסי, הפכו תוספי התזונה בשנים האחרונות למוצרי וטיפוח מבוקשים לכל דבר ועניין. זה כנראה קשור לעובדה שהמודעות בשיאה והעולם מבין היטב כי קרמים למריחה לא באמת עובדים וטיפוח אמיתי ויעיל מתחיל בעיקר מבפנים באמצעות התזונה שלנו.

תוסף קולגן. יח"צ,
תוסף קולגן/יח"צ

טכניקות למיצוק עור הפנים

יש דרכים רבות למיצוק עור הפנים, בהן שימוש בתוספי קולגן שמטרתם היא למצק את עור הפנים ולהילחם בנזקי ההזדקנות והחשיפה לשמש. תוספים אלו לרוב משתמשים בחומרים פעילים המכילים ריכוז גבוה של מיצויים צמחיים התורמים לתיקון כתמי גיל ומעודדים את התחדשות העור; חומצה היאלרונית, השומרת על נפח העור ומספקת לו לחות חיונית, וגם ויטמין C, המעניק לעור גוון אחיד ונלחם בסימני פיגמנטציה וצלקות.

תוסף קולגן. יח"צ,
תוסף קולגן/יח"צ

תוסף הקולגן שכבש את הרשת

תוסף הקולגן שייך למותג הישראלי MAYVEN, והוא הושק בישראל בשנה האחרונה [מיוצר במפעל בישראל העומד בדרישות משרד הבריאות ע"פ תקן GMP המחמיר] ומעורר הדים ברשת בזמן האחרון, הרבה בזכות התגובות והביקורות החיוביות מנשים שהתנסו במוצר, גלית מראשון כתבה "מוצר מעולה! העור מוצק ומלא חיות! ויש גם שיפור בשיער", מוסיפה מזל מעפולה, "יש לי נפילה של עפעפיים ומידי פעם יש לי נפיחות מתחת לעין מאז שאני לוקחת קולגן אין לי יותר. מוצר מעולה!".

מחיר: החל מ-169 ש"ח למארז כולל משלוח חינם, אם אתן בכל זאת מחפשות לחסוך ולא מעט - בטח תשמחו לשמוע שבאתר החברה יש מגוון מארזים במחירים משתלמים יותר.
כשרות: כשר בהשגחת הרבנות

איפה משיגים: לאתר הרשמי של חברת MAYVEN - לחצי כאן.

בשיתוף MAYVAN, בשיתוף MAYVAN

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully