וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שלושת היהלומים": מהו המכשיר החדשני שדואג לעור הפנים שלך?

בשיתוף תודה מעבדות בריאות ויופי

31.8.2020 / 11:13

כדי להילחם בפגעי השמש והזמן תוכלי להיעזר ב"מרוולס 24 קאראט", המטפל בקמטים, פיגמנטציה ומרקם עור הפנים. איך זה עובד ועד כמה הוא בטוח לשימוש? איתמר בן כרם, מנכ"ל "תודה מעבדות בריאות ויופי" מספר על מכשיר הפוטותרפיה מבוסס INFRA RED ו-LED THERAPY, שעושה פלאים

אולפן וואלה! NEWS

בעקבות חשיפה לא מבוקרת לאור השמש והשנים שחולפות, נגרם נזק לעור הפנים שלנו ונוצרים קמטים וכתמי עור שפוגעים במראהו. אולם ישנה דרך שעוזרת לשמור על עור הפנים נקי מכתמים, נמשים ופיגמנטציה. תכנית היופי "שלושת היהלומים" של חברת "תודה מעבדות בריאות ויופי" יוצרת מעטפת של אנטי אייג'ינג, אשר משפרת את מראה עור הפנים.

"תכנית היופי 'שלושת היהלומים' משלבת 'מזותרפיה' ו'פוטותרפיה', אומר איתמר בן כרם, מנכ"ל החברה. "החלק הראשון בתכנית הוא מזותרפיה ביתית ומקצועית שפיתחנו לשימוש יומיומי ושבועי. השני הוא מכשיר הפוטותרפיה "מרוולס 24 קאראט" שעליו נרחיב בהמשך. דבר שלישי - ערכת תוספי תזונה ובריאות".

מכשיר ה"מרוולס 24 קאראט" מטפל בקמטים וקמטוטים, פיגמנטציה וטקסטורת עור הפנים שלנו. המכשיר יודע לסייע בייצור קולגן, אלסטין ותאים פיברופלסטיים, שאחראים על עור פנים גמיש ומתוח.
המכשיר יודע לסייע בפירוק מלאנין והפחת כתמי שמש והיריון ועובד על שרירי הפנים ולכן מסייע בעיצוב וחיטוב עור הפנים.

למי מתאים המכשיר?

המכשיר מתאים לכולם, בין אם מדובר בנשים צעירות או מבוגרות. המכשיר הוא ביתי, בחודש הראשון משתמשים בו פעם ביומיים לשיקום עור הפנים ובהמשך פעם עד פעמיים בשבוע.
.
יש תופעות לוואי בשימוש במכשיר?

אין תופעות לוואי, המכשיר נוח ובטוח לכולם. המכשיר מאושר FDA אמריקאי.

תוך כמה זמן נראה תוצאות?

התוצאות אינדיבידואליות, יש כאלה שרואות שיפור אחרי שלושה שבועות ויש כאלה יותר מאוחר. אין מדובר בטיפול אינסנט, אלא בטיפול שיקומי ולטווח ארוך. לכן המכשיר הוא השקעה חד פעמית לכל החיים, עם אחריות לכל החיים.

Woop Media, בשיתוף תודה מעבדות בריאות ויופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully