וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוד נחשף: להפוך את מי הברז למים מינרלים

בשיתוף סיגל רווה, בשיתוף סיגל רווה

23.9.2019 / 8:01

הסוד למים צלולים בריאים ומעושרים הופך לגלוי ומסתבר שיש דרך להפוך את מי הברז שלכם למים מינרלים

צילום ועריכה: וואלה! NEWS

הורים לתינוקות וילדים, גברים ונשים בכל הגילאים - כולנו מודעים לצורך לשתות כמויות גדולות של מים וצורכים מים מהברז, ממתקני מים, או משישיות בקבוקי פלסטיק. בעוד שאלו דרכים נפוצות לצרוך מים עדיין נותרה שאלה האם אכן מובטחים לנו מים איכותיים החיוניים לבריאותנו בשימוש בפתרונות אלו.

למה חשוב לסנן מים?

מי הברז בישראל הם מים מותפלים. המים המותפלים עוברים תהליך כדי שיהיו ראויים לשתייה, ולאחר שמוסרים מהם חומרים מזיקים מוסיפים להם כלור. הסכנה היא שצינורות המים שלנו עלולים לפלוט חומרים מסוכנים למים כמו מתכות כבדות ושכמות הכלור שנותרת במים גבוהה מהמותר ומסוכנת.

ברי המים נועדו לפתור בעיה זו, מדוע הם אינם מספיקים?

בתהליך ההתפלה, המים מאבדים ויטמינים ומינרלים. המינרל החשוב ביותר שהולך לאיבוד הוא המגנזיום כפי שמשרד הבריאות קובע. המגנזיום חיוני ביותר למערכות הלב, כלי הדם, מערכת החיסון, מערכת העיכול, לשרירים ולספיגת הסידן בעצמות. חובה לצרוך אותו גם דרך השתייה.

בברי המים מהסוגים השונים שקיימים בשוק מותקנים סנני מים מהדור הישן. אלו לרוב מיוצרים בסינגפור או בסין ואינם משלימים את החוסר במינרלים. בנוסף, יש לקחת בחשבון את צריכת החשמל הגבוהה, התחזוקה והחלפת הפילטר שמתבצעת לעיתים רחוקות.

אז מדוע פשוט לא לקנות מים מינרלים בבקבוקים?

צריכת מים בבקבוקים מסורבלת ויקרה. עד שהמים המינרלים שנשאבו מהבאר מגיעים אלינו עובר זמן רב בשינוע, ואחסון בשמש. הפלסטיק פולט מיקרו חלקיקי פלסטיק ומכיל ביספינולאיי BPA המסוכן לגופנו.

סיגל רווה, בעבדה מנהלת מחלקת מכשור רפואי ביתי בשירותי בריאות כללית הכירה את חברת לייקה (LAICA) כחברה מובילה בתחום הבריאות המחויבת לאיכות ובטיחות גם בתחום טיהור המים. כיום, כייבואנית של מוצרי בריאות ומכשור רפואי, היא מביאה ממעבדות לייקה בצפון איטליה מענה לצריכה ביתית של מים איכותיים ומועשרים שמתאימים במיוחד למים בישראל.

סיגל, אז איך הופכים את המים בבית למים מינרלים?

הפתרון של לייקה מבוסס על שימוש בקנקן סינון מים ובפילטר מים הדור החדש: ביפלוקס +MG2. ליבת טכנלוגיית הסינון הייחודית של לייקה כוללת חמישה שלבי סינון של מים ואז העשרה. בתהליך אנו משתמשים במי הברז הזורמים והטריים שלנו- מסירים שאריות של כלור (עד 75%), מתכות כבדות ומזיקים מגודל 50 מיקרון, מפגעי טעם וריח ובנוסף מעשירים את המים במגנזיום.

התוצאה: פילטר לייקה מספק בבית מי מגנזיום מינרליים צלולים, בריאים וטעימים במיוחד המהווים חיזוק נוסף והכרחי לצריכת המגנזיום במים.

מיהי חברת לייקה?

לייקה (LAICA) איטליה הינה חברה בינלאומית העוסקת בתחום הבריאות והמים למעלה מ-40 שנים, לייקה הינה מותג המים היחידי שהחברה היצרנית נושאת תקן ISO13485 (תקן של מכשור רפואי). המפעלים והמעבדות של מסנני המים נמצאים בצפון איטליה בבעלות לייקה. סנן מים לייקה בעל תקנים ופטנטים אירופאיים ובינלאומיים, ומאושר ע"י מכון התקנים הישראלי (תקן 1505). ועוד - סנן המים הפטנטי של לייקה מתאים גם לקנקני סינון מים אחרים!

איך אפשר להשיג את המים של לייקה?

בקלות באתר לייקה סטור - בוחרים צבע של קנקנן וסננים ומקבלים במשלוח עד הבית. בברכת מים בריאים. באמת!

לחנות באתר

בשיתוף סיגל רווה, בשיתוף סיגל רווה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully