וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרכים שיעזרו לך לעכב את הזדקנות העור וליצור מראה פנים צעיר

בשיתוף ד"ר אלכסיי חייטון, בשיתוף ד"ר אלכסיי חייטון

24.9.2019 / 8:02

יש לך עור עבה או או דק? לשאלה הזו יש משמעות גדולה כשמדובר בקצב הזדקנות העור. מאורח חיים בריא ועד מילוי קמטים: ד"ר אלכסיי חייטון, מומחה באסתטיקה רפואית, מסביר מהן הדרכים לשמירה על מראה הפנים

צילום ועריכה: וואלה! NEWS

אורח חיים, תזונה, גנטיקה ומג האוויר משפיעים על הזדקנות העור. כשיש כל כך הרבה גורמים המשפיעים על המראה שלו, ברור שהשמירה על עור חלק ונקי מכתמים או קמטים היא קשה יותר ככל שמתבגרים.

"תהליך הזדקנות העור מתחיל בגיל שבו אנחנו לא חשים בו ומעשית ממש אחרי הלידה", אומר ד"ר אלכסיי חייטון, מומחה באסתטיקה רפואית. "ישנם סוגים שונים של הזדקנות העור. יש אנשים שהעורם שלהם כבד ועבה ואנחנו לא רואים בו הרבה קמטים ואילו נראה הזדקנות מהירה יותר של מראה העור בקרב בעלי עור דק".

יש הבדל בדרך שבה העור שלנו מזדקן?

"הדרך דומה, אבל לכל אחד עור משלו ולכן יש הבדלים. אם העור דק, הוא יגיב לסביבה ולהשפעותיה אחרת מאשר עור עבה".

כיום הרפואה האסתטית מאפשרת לנו ליצור מראה עור חלק וקורן יותר באמצעות הזרקות בוטוקס, הרמת פנים, מילוי שפתיים והזרקות ומילוי קמטים. טיפולים אסתטיים אלה הופכים עור מקומט לחלק ומצעירים את מראה הפנים שלנו. בנוסף לטיפולים האסתטיים יש להקפיד על אורח חיים בריא שיסייע לשמור על המראה.

איך ניתן לטפל או לעקב את קצב הזדקנות העור?

"זאת עבודה יומיומית שכוללת תזונה נכונה, מניעה מנזקי שמש, שינה טובה - נשים צריכים לישון יותר מגברים - ושמירה על מאמץ פיזי שנכון לגיל".

בשיתוף ד"ר אלכסיי חייטון, בשיתוף ד"ר אלכסיי חייטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully