וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה דקות של טיפול ו-27 ק"ג שירדו: הבלון שעוזר להרזות מהר ובטוח

בשיתוף אופטימל לייף, בשיתוף אופטימל לייף

25.9.2019 / 18:03

בפעולה אחת בת כמה דקות ניתן להתחיל תהליך מוצלח להפחתה במשקל. איילת, בת 51 מרחובות, מספרת כיצד הגיעה אל המרכז הישראלי להרזיה רפואית אופטימל לייף ושם בלון קיבה "ספאץ" שינה לה את החיים

צילום ועריכה: וואלה! NEWS

רבים סובלים מהשמנת יתר ולמרות שדיאטה וספורט חשובים לאורח החיים, לא כולם מצליחים להוריד משקל בעזרתם וזקוקים לטיפול אחר, כזה שיסייע להם להשיג את המטרה. ישנו טיפול בהשמנת יתר שהוא יעיל במיוחד: השימוש בבלון קיבה "ספאץ" הופך פופולרי בשנים האחרונות. איילת, בת 51 מרחובות, הגיעה לאולפן וואלה! יופי כדי לספר על הטיפול המוצלח שעברה בעזרת טכנולוגיית בלון הקיבה, לאחר שעברה בדיקת התאמה לבלון "ספאץ".

"השלתי כ-27 ק"ג ממשקלי", מספרת איילת, "מאז גיל העשרה ועד היום אני מדיאטה לדיאטה. אל בלון קיבה ספאץ נחשפתי דרך חברה שראתה פרסום לגביו. הבלון מוחדר לקיבה והוא נמצא בה שנה שלמה ומסייע לירידה במשקל. עברו רק כמה דקות מרגע שנכנסתי להכנה לפרוצדורה ועד שיצאתי. ההתאוששות מאוד מהירה".

"הבלון הוא למעשה שקית אלסטית התופסת כשליש מנפח הקיבה", מסבירה איילת, "באמצעות הבלון אנחנו לומדים להכיר את הגוף שלנו. אני קוראת לו ה'פעמון' שלנו - שימי לב מה יש לך בצלחת, כמה את אוכלת". למעשה מדובר בקיצור קיבה ללא ניתוח ויעילות הטיפול גבוהה.

"מהרגע שנכנסתי למרכז הישראלי להרזיה רפואית אופטימל לייף חיכה לי צוות מדהים, מלא באכפתיות וחום", מוסיפה איילת, "הדיאטנית שלי מדהימה, בנוסף לה יש מאמן כושר שמגיע הביתה ומלווה את תהליך הירידה במשקל. אפשר להתקשר אל הצוות בכל שעה. הייתי מאוד כבדה, הרגליים שלי כאבו, אני סובלת מוורידים ברגליים, השינוי הוא קודם כל שינה את מצבי הבריאותי. שינוי נוסף הוא בהרגשה, במלתחה, בקלילות, בנשימה ובהליכה. אני ממליצה בחום על פרוצדורה של בלון 'ספאץ'".

לבדיקת התאמה לבלון ספאץ הקליקו כאן

בשיתוף אופטימל לייף, בשיתוף אופטימל לייף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully