וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביי ביי סנטר כפול: הטכנולוגיה החדשנית שתעלים לכם שומן מהגוף

בשיתוף ד"ר גיא נחמני, בשיתוף ד"ר גיא נחמני

6.10.2019 / 9:57

נשים וגברים רבים סובלים מעודפי שומן קטנים וחוששים מפני ניתוח. ד"ר גיא נחמני, מומחה לכירורגיה פלסטית, מספר על המכשיר שפועל בעזרת גלי קול ומאפשר שאיבת שומן מהחזה, עיצוב של הבטן וחיטוב המותניים, ללא צלקות

צילום ועריכה: וואלה! NEWS

עד כה לא היה פתרון טוב לבעיות קטנות דוגמת סנטר כפול או עודפי שומן במותניים. כיום זה אפשרי בזכות טכנולוגיה חדישה שמשפרת את המראה במינימום חיתוכים וצלקות ומאפשרת טיפולים אסתטיים נוספים דוגמת הקטנת חזה לגבר או עיצוב מתון של הבטן.

"למי שאין עודף שומן גדול באזור מסוים יש אפשרות לשפר את המראה", אומר ד"ר גיא נחמני, מומחה לכירורגיה פלסטית וחבר באיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית, "המון גברים מתביישים להוריד חולצה בגלל עודפי שומן בחזה. גברים רוצים להימנע מחתך ותפר, בעזרת מכשיר חדשני ניתן לבצע פעולה אפקטיבית דרך נקבים בגודל 2 מילימטר ואותם גברים מקבלים טיפול ומענה".

"המכשיר פועל על ידי אנרגיה של גלי קול, זו אנרגיה לא מזיקה. אין שום חימום של הרקמה", מוסיף ד"ר נחמני, "הרקמה למעשה אוהבת את הטיפול הזה. מותר אחרי חצי שנה לחזור על הטיפול אבל מעולם לא נתקלתי במצב שבו הפעם הראשונה לא הספיקה. אפשר לעשות את הטיפול בהרדמה מקומית והחזרה לשגרה מאוד מהירה".

לאתר של ד"ר גיא נחמני
לעמוד הפייסבוק של ד"ר גיא נחמני
לעמוד האינסטגרם של ד"ר גיא נחמני

בשיתוף ד"ר גיא נחמני, בשיתוף ד"ר גיא נחמני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully