וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללא ניתוח: טיפול האולטרסאונד שימתח את עורך

בשיתוף ורה קליניק, בשיתוף ורה קליניק

6.10.2019 / 12:15

איך אפשר להשיג מראה עור צעיר וחיוני ללא ניתוח? ורה שמעונוב, קוסמטיקאית מוסמכת והבעלים של "ורה קליניק", מספרת טכנולוגיית היי-פו, שמאפשרת למתוח את עור הפנים והצוואר באמצעות טיפול אולטרסאונד. צפו

צילום ועריכה: וואלה! NEWS

כולנו חולמות על עור צעיר ומתוח אבל הזמן עושה את שלו ועם השנים נראים קמטוטים, קפלים ונפילות. אם בעבר ניתוח שיפר מאוד את המראה האסתטי, הרי שכיום יש פתרונות טכנולוגיים וקוסמטיים מעולים, שמאפשרים להשיג מראה עור צעיר גם ללא ניתוח.

"עם השנים שרירי הפנים נחלשים, דבר שגורם לעור יכולת להישאר מתוח", אומרת ורה שמעונוב, קוסמטיקאית מוסמכת והבעלים של "ורה קליניק", שמספרת על הטיפול הייחודי שמחזיר את החיוניות לעור. "בשנים האחרונות פיתחו טכנולוגיה חדשה שנקראת היי-פו, שמבוססת על טכנולוגיית אולטרסאונד - אנרגיה שחודרת לעומק הרקמה ומטפלת בשכבה שנחלשת".

"בטיפול, פוצעים את הרקמה בצורה ממוקדת ומעצם ההחלמה הרקמה מתחדשת ומתכווצת, כך נוצרת מתיחת פנים וצוואר", אומרת שמעונוב, "זה הכי קרוב לניתוח רק ללא ניתוח. לטכנולוגיית ההיי-פו יש יכולת לעבוד בעומקים שונים בעור. יש לי אפשרות למתוח את אזור הצוואר, רקמת הפנים ואזור המתח כך שמגיעים למתיחה מקסימלית בכל אזור הפנים".

"הטיפול מתאים לכל אחת שרוצה להרים ולמתוח את העור ולהיראות טבעי", מסכמת שמעונוב, "את התוצאות ניתן לראות כבר אחרי הטיפול הראשון ואת המתיחה הסופית לאחר כארבעה טיפולים".

לפרטים נוספים: דף הפייסבוק של ורה קליניק

בשיתוף ורה קליניק, בשיתוף ורה קליניק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully