וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתי שיטות - הצלחה אחת: הפתרון היעיל והטבעי לשיער דליל

בשיתוף דורון פסקינו, בשיתוף דורון פסקינו

28.10.2019 / 7:19

שיער דליל נגרם מסיבות רבות, אבל כיום אפשר להשיג מראה שופע וטבעי. דורון פסקינו, מומחה לדלילות שיער, פיתח פתרון מצליח שכולל שזירת שערות לתוך יחידה המותאמת אישית ומעניקה לך לוק מהמם. צפו

צילום ועריכה: וואלה! NEWS

לא מעט נשים סובלות משיער דליל. יש לכך מגוון סיבות דוגמת תזונה לקויה, בעיות בריאות, גנטיקה, הריון ולידה או טיפולי שיער אגרסיביים. אבל השיער הדליל אינו גזירת גורל וכיום ישנם פתרונות שמאפשרים לנו להשיג מראה שיער מלא וטבעי.

"פיתחתי פתרון לטיפול בשיער דליל", אומר דורון פסקינו, מומחה לדלילות שיער, "מדובר ביחידה מאוד דקה שיושבת באופן שנראה כמראה ראש טבעי לגמרי. יש נקודה חשובה מאוד - לכל אישה יש דלילות שיער שונה לכן חשוב שמידת ההתאמה תהיה מדויקת. לכל הלקוחות ברחבי העולם נותנים שמגיע ממפעלים ואילו אני שוזר שערה-שערה בעצמי לתוך היחידה. מרגע שעושים את הפעולה הזאת השיער נשאר טבעי לאורך ישן והטקסטורה שלו לא משתנה".

לפסקינו מעל 20 שנות ניסיון כמרכז המקצועי והמוביל בישראל לפתרונות תוספות שיער - הארכה, מילוי ושיקום שיער. "אנחנו פועלים בשתי שיטות, האחת היא לקשור את השערה באופן קבוע לראש, ללא שימוש בדבק, וזהו פתרון קבוע, והשיטה השנייה היא להניח את תוספת השיער על הראש. אחת לחודש יש להגיע לטיפול קבוע שבו מהדקים בחזרה את תוספת השיער. אפשר להתקלח, לישון ואף ללכת לבריכה עם תוספת השיער והוא טבעי לחלוטין".

למידע נוסף השאירו פרטים כאן

בשיתוף דורון פסקינו, בשיתוף דורון פסקינו
  • עוד באותו נושא:
  • שיער

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully