וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפנים לא סימטריות? הדגשים לטיפול אסתטי שיטפל בבעיה

בשיתוף ד"ר אלכסיי חייטון, בשיתוף ד"ר אלכסיי חייטון

22.10.2019 / 12:20

יש נשים וגברים שסובלים מחוסר סימטריה בולט בפנים אשר גורם להם לבעיה אסתטית. ד"ר אלכסיי חייטון, מומחה באסתטיקה רפואית, מסביר כיצד ניתן לטפל ומהם הדגשים שחשוב להכיר כדי להשיג מראה פנים יפה יותר

צילום ועריכה: וואלה! NEWS

הפנים שלנו אינן סימטריות במאת האחוזים ואצל מי מאיתנו לפעמים חוסר הסימטריה בולטת ויוצרת בעיה אסתטית שמפריעה. כיצד ניתן לשפר את פרופורציות הפנים ולהשיג מראה המתקרב לאידיאל היופי שלכם?

"אין אדם שפניו סימטריות לגמרי", אומר ד"ר אלכסיי חייטון, מומחה באסתטיקה רפואית, "יש חיוך לא סימטרית שקצה שפה אחד מתרומם גבוה יותר מקצה השפה השני, יש נשים עם גבות לא סימטריות אבל חשוב לזכור שאם הגבות סימטריות לחלוטין זה נראה קצת לא טבעי. יש מצבים של אי סימטריה טוטאלית וכאן האסתטיקה יכולה לעזור". בדומה להזרקות ומילוי קמטים אשר משפרים את מראה הפנים, כך טיפול אסתטי המתמקד באי הסימטריה משרג את הלוק. טיפולים של הרמת פנים, מילוי שפתיים או מזותרפיה של העור - טיפול שמאט את הזדקנות העור, משפרים את מראה הפנים.

כיצד ניתן להגיע לתוצאה מבלי שיראו שביקרנו אצל רופא?

"יש כל מיני מרחקים ונקודות בפנים שנחשבות, נכון לעכשיו, לנקודות סימטריה ויופי. למשל, נקודה אחת בקו גדילת השיער, נקודה שנייה בין הגבות, וכן בסיס האף והסנטר. אם זה קרוב לשווה זה נראה סימטרי. אם יש הבדל משמעותי, ניתן לשנות אותו בלי שהמטופלים ייראו 'עשויים'".

"חשוב קודם כל לאהוב את עצמנו כי אם אנחנו אוהבים את עצמנו אנחנו לא נעשה שינויים קיצוניים", מדגיש ד"ר חייטון, "חשוב להקפיד על תזונה נכונה, שתייה, שינה ומניעה מנזקי שמש. חשוב להגיע למרפאות אסתטיות שיעניקו טיפול מקצועי שבסופו תצאו ממנו עם מראה טבעי ורענן".

בשיתוף ד"ר אלכסיי חייטון, בשיתוף ד"ר אלכסיי חייטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully