וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחת שיודעת: הטיפים של בר גרינזייד לטיפול בפצעי בגרות

בשיתוף בר גרינזייד, בשיתוף בר גרינזייד

29.10.2019 / 7:43

בגיל הבגרות ההורמונים משתוללים ויחד עם מזג האוויר ואורח החיים נוצרים פצעי בגרות על הפנים. כוכבת הרשת בר גרינזייד מספרת איך היא שומרת על שגרת טיפוח ומה הטיפים המנצחים שלה למראה עור חלק ויפה

צילום ועריכה: וואלה! NEWS

בגיל ההתבגרות חווים הרבה שינויים הורמונליים שגורמים לבעיות קוסמטיות דוגמת פצעי בגרות ועור שומני. כדי להתגבר על הבעיות האסתטיות ולהכיר דרכים שישפרו את המראה החיצוני, הגיעה כוכבת הרשת בר גרינזייד אל אולפן וואלה! יופי וסיפרה לרוית אסף על כמה דרכי טיפוח מועילות. "לפני שאת בוחרת את סדרת הטיפוח, את צריכה לדעת מהו סוג העור שלך", אומרת בר גרינזייד, "ערכת הטיפוח צריכה לכלול סבון פנים וקרם לחות להזנת הפנים".

לא רק לאורח החיים ולתזונה יש השפעה על עור הפנים ופצעי הבגרות, אלא גם למזג האוויר. "בקיץ צריך להשתמש במוצרים יותר קלילים ואילו בחורף בגלל שהפנים יותר יבשות יש למרוח יותר קרם לחות כדי להזין את עור הפנים", אומרת בר.

מהי שגרת הטיפוח שלך?

"אני כמה בבוקר בפנים לא מאופרות אחרי שכבר הסרתי איפור לפני השינה, אני שוטפת פנים בסבון ואחר כך מורחת קרם לחות שמזין את העור, קרם עם תוספת הגנה מקרינה כי אנחנו בארץ חמה ובהפסקות בבית הספר נמצאים בשמש. אני שמה מייק אפ שנראה טבעי ואינו סותם נקבוביות, ולוקחת דיאודורנט ואלקו ג'ל. בערב אני שוטפת פנים ומזינה את הפנים בקרם לחות".

איזה טיפ יש לך לשמירה על עור הפנים?

"אסור להשמיד פצעונים על ידי לחץ על הפצעון, לא לגרד או לשפשף את הפנים בשום דרך".

לעמוד האינסטגרם של בר גרינזייד

לערוץ היוטיוב של בר גרינזייד

בר גרינזייד מחכה לכם בטיק טוק

בשיתוף בר גרינזייד, בשיתוף בר גרינזייד
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully