וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגוונים ששינו הכול: צפו ברוית אסף מתאהבת בלוק החדש שלה

בשיתוף אופק אהרוני, בשיתוף אופק אהרוני

3.11.2019 / 7:51

נשים רבות רוצות נראה שיער שכולל גווני שמש קסומים, אולם יש דרך לעשות אותם מבלי להזיק לשיער. אופק אהרוני, מעצב שיער ומומחה לתוספות שיער, מספר איך נכון לעשות גוונים ומהם היתרונות של תוספות השיער בהקשר הזה. רוית אסף ניסתה - והתאהבה

צילום ועריכה: וואלה! NEWS

לשיער בעל גווני שמש יש קסם ויופי משלו. נשים רבות חולמות על גוונים מבלי להיחשף במשך שעות לשמש, ומעצבי השיער מספקים את הפתרון המושלם. אולם גוונים יכולים להזיק לשיער אם הם לא נעשים באופן מקצועי ועל ידי מומחה.

"מה שיפה כשמדובר בתוספות שיער עם גוונים הוא שאין סיבה לחשוש, כיום הטכנולוגיה השתנתה", אומר אופק אהרוני, מעצב שיער ומומחה לתוספות שיער, "הטכנולוגיה מאפשר לקבל שיער בריא יותר, גוון אחיד, אפשר ללכת לבריכה או לים והשיער לא נחרך או נשבר".

אני הייתי בבריכה ובים וחפפתי את השיער ומדהים כמה נוח וקל כשלא צריך להתעסק איתו. התוספת לא הורסת את השיער הטבעי שלי. בוא נדבר על התחזוקה שלה.

"פעם בכ-5-6 חודשים מגיעים למספרה, מורידים את תוספות השיער, מסירים אותן בעזרת אלקון ג'ל, ומה שטוב שאת יכולה להשתנות ולהשתמש בגוון אחר, אז אפשר לעשות זאת גם לערב אחד".

"השיער לא ניזוק ולא נהרס. שמים ומורידים. מה שטוב בתוספות שיער בשילוב גוונים הוא שהן לא דוהות, גם בגוונים כחולים ואדומים. אפשר ליהנות מפעילות ספורטיבית, לחפוף כרגיל ומרוויחים אורך, בריאות ועיבוי לשיער".

בשיתוף אופק אהרוני, בשיתוף אופק אהרוני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully