וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטיפול שיכול להפוך את החיוך ליפה יותר ל-99% מהאנשים

בשיתוף ד"ר אלכסנדר אברבוך, בשיתוף ד"ר אלכסנדר אברבוך

5.11.2019 / 7:19

ציפוי שיניים הוא אמצעי שאינו מזיק ויכול לעזור לנו לשפר את הדימוי העצמי בזכות חיוך יפה. רופא השיניים ד"ר אלכסנדר אברבוך מספר על יתרונות הטיפול והערך המוסף שלו

צילום ועריכה: וואלה! NEWS

לחיוך שלנו יש משמעות גדולה וכשהשיניים יפות המראה של הפנים המחייכות יפה יותר. ציפוי שיניים הוא אמצעי שאינו מזיק ויכול לעזור לנו לשפר את הדימוי העצמי בזכות חיוך יפה. מדובר בטיפול בטוח מאוד שצובר פופולריות והוא חלק מאותם טיפולי שיניים ללא חרדות שאחרי שמבצעים אותם היופי החיצוני משפר מאוד את ההרגשה הפנימית - החיוך שלכם הוא כרטיס הביקור הכי מוצלח שלכם.

"ציפוי שיניים הוא דבר נפלא - הוא משלים את השן ועשוי מחרסינה", אומר ד"ר אלכסנדר אברבוך, רופא שיניים בראשל"צ שלו מרפאה המתמחה בכל סוגי הטיפולים. "ציפוי שיניים משלים את השן מקדימה ומאפשר לשנות צבע, צורה ואפילו כיווני שיניים כשמדובר בשיניים סמוכות. בנוסף, ציפוי שיניים יכול להשלים רקמות או אמייל שנשחק".

באיזה חומר מדובר?

"יש כמה חומרים. יש חרסינה בדחיסה ויש חומר נפלא שנקרא פלטינפוליה, שאותו מכין אמן חרסינה. הפרוצדורה קצרה וכוללת השחזה והדבקת ציפוי".

האם ציפוי החרסינה הוא רק לצרכים אסתטיים?

"לא בהכרח. נוכל גם להשלים את אותן רקמות שנשחקו או אמייל שנפגע מעששת. את התהליך יכול לעבור כל אחד והמגבלה היחידה היא ביו-מכניקה מיוחדת של הלסתות. 99% מהאנשים יכולים לעבור את הטיפול".

לאתר של רופא השיניים ד"ר אלכסנדר אברבוך

לעמוד האינסטגרם של ד"ר אלכסנדר אברבוך

בשיתוף ד"ר אלכסנדר אברבוך, בשיתוף ד"ר אלכסנדר אברבוך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully