וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטיפ הכי חשוב למי שרוצה מראה שיער מלא ומבריק

בשיתוף דודו רומנו, בשיתוף דודו רומנו

7.11.2019 / 8:11

תוספות שיער מאפשרות לנו כיום להשיג לוק שופע והם פתרון מעולה לבעלות שיער דליל. מעצב השיער דודו רומנו מספר איזה סוג שיער נחשב איכותי ומה אסור לעשות לפני שהולכים לישון

צילום ועריכה: וואלה! NEWS

אין אישה שלא חולמת על שיער מלא ומבריק ולשמחתנו כיום ניתן להגשים את החלום הזה בקלות רבה ולשדרג את המראה בעזרת פתרונות שונים לשיער דליל. "כיום כל אחת יכולה להשתמש בתוספות שיער - מנערה בת 17 ועד אישה בגיל השלישי", אומר דודו רומנו, מעצב שיער ומומחה לפתרונות לשיער דליל, "תוספות שיער מתאימות לנשים בעלות שיער דליל או לכאלו שרוצות שיער ארוך". ישנם סוגים שונים של תוספות שיער והפופולרי ביותר כיום הוא "השיער הרוסי", שמתאפיין בגוונים בהירים באופן טבעי. "זהו שיער ששורד לאורך זמן והוא מאוד חזק", מוסיף רומנו.

כמה זמן לוקח תהליך חיבור תוספת השיער ומהי דורשת מאיתנו מבחינת התחזוקה?

"ברגע ששמים תוספת שיער בתהליך שאורך כשעה או קצת יותר, אין צורך לטפל בה יותר מדי. אם השיער איכותי, מספיקים שמפו ומרכך טובים. אני לא ממליץ באופן כללי לא לישון עם שיער רטוב ובמיוחד כשמדובר בתוספות. ברגע שאישה חוזרת מאוחר בערב והיא חפפה ונכנסת למיטה, אני ממליץ לקלוע צמה כדי שלא יהיו קשרים בבוקר. חיבור נכון של תוספות שיער, אשר מורכבות משיער איכותי, יעניקו מראה מלא לאורך זמן".

בשיתוף דודו רומנו, בשיתוף דודו רומנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully