וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם גברים זקוקים לניתוחי חזה: מה הגורמים ואיך מתבצע הטיפול?

בשיתוף ד"ר רון עזריה, בשיתוף ד"ר רון עזריה

5.12.2019 / 7:35

השמנה, שינויים הורמונליים ובעיקר גנטיקה גורמים ללא מעט גברים לבעיה אסתטית עקב חזה מוגדל. מהי גניקומסטיה שמטפל בזה ואיך מבוצע התהליך? ד"ר רון עזריה, מומחה לכירורגיה פלסטית, מסביר

צילום ועריכה: וואלה! NEWS

ניתוחים פלסטיים בחזה פופולריים בקרב נשים, אבל ישנן בעיות אסתטיות באזור החזה שמציקים גם לגברים. יש גברים שזקוקים לגניקומסטיה, כלומר לעבור הליך הקטנת חזה. הסיבות לחזה מוגדל אצל גברים הן מגוונות - השמנה, שינויים הורמונליים, מחלות, שימוש קבוע בתרופות וכמובן גנטיקה.

"אנחנו יודעים שיש כמה סיבות והעיקרית היא גנטיקה", אומר ד"ר רון עזריה, מומחה לכירורגיה פלסטית ומזכיר האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית. "סיבה נוספת שהיא שכיחה היא גברים שבשנות התבגרותם היו קצת יותר שמנים וגם אם רזו במהלך השנים התופעה תיראה בגוף".

איך מתבצע הטיפול?

"אם הדרגה היא קלה, אפשר לבצע את הניתוח בהרדמה מקומית, אם התופעה יותר נרחבת אז מדובר בהרדמה כללית. ניתוח בהרדמה כללית משלב שתי שיטות: שאיבת שומן והוצאה של בלטות השד דרך חתך נסתר".

"בדרך כלל ההחלמה מהירה אצל רוב הגברים - שלושה-ארבעה ימים של חוסר נוחות שאחריהם חוזרים לפעילות כמעט שגרתית, למעט פעילות גופנית מאומצת", מוסיף ד"ר רון עזריה, "ברוב הפעמים, כשהבעיה היא גנטית, היא נפתרת. לפעמים, וזה נדיר, הבעיה חוזרת על עצמה, בעיקר לאנשים שנוטלים תרופות שאחת מתופעות הלוואי שלהן הוא הגדלת בלוטת השד".

בשיתוף ד"ר רון עזריה, בשיתוף ד"ר רון עזריה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully