וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך נפטרים מעודפי העור לאחר ניתוח הרזיה? הטיפול שחובה להכיר

בשיתוף ד"ר רון עזריה, בשיתוף ד"ר רון עזריה

15.12.2019 / 7:23

ניתוחים בריאטריים יכולים לגרום לירידה חדה במשקל הגוף וכתוצאה מכך נוצרים עודפי עור. איך להתגבר על הבעיה? ד"ר רון עזריה, מומחה לכירורגיה פלסטית, מסביר כיצד ניתן לשפר את מראה העור

צילום ועריכה: וואלה! NEWS

ניתוחים בריאטריים הפכו להיות זמינים ומקובלים בשנים האחרונות כחלק מעידוד אורח החיים הבריא ושמירה על המשקל. אבל מהו התהליך שעוברים לקראת הניתוח? ומה קורה עם עודפי העור אחרי שעברנו את הניתוח בהצלחה והחלמנו?

"ניתוחים בריאטריים הם ניתוחים שנועדו להרזיה, ושיעורם בציבור גדל", אומר ד"ר רון עזריה, מומחה לכירורגיה פלסטית ומזכיר האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית, "לפעמים יורדים חצי ממשקל הגוף ההתחלתי ונוצרת בעיה של עודפי עור בחזה, בבטן, בזרועות, במפשעות, בירכיים ועוד. כל מקום שבו יש עור מיותר הופך לבעייתי".

האם בכל האזורים הללו ניתן להסיר את עודפי העור שהצטברו?

"כן. מאוד תלוי מה מפריע לאנשים אחרי הירידה במשקל. יש כאלה שיפריע להם מראה הפנים שנפל, או הזרועות. הרבה נשים סובלות ממראה החזה, הבטן, הישבן והירכיים. כל אלה ניתנים לתיקון במספר ניתוחים לפי סדר חשיבות ומיקום אנטומי בגוף".

מהו זמן ההחלמה מניתוח כזה?

"הרבה יותר קצר באופן מפתיע מאשר ניתוחים אחרים. ההחלמה היא חוסר נוחות זמנים שאורכת כשבוע-שבועיים. לאחר הניתוח הכי חשוב לחזור לפעילות גופנית".

"ההתמחות שלנו היא להציב את הצלקות במקומות שנסתרים בגוף", מוסיף ד"ר רון עזריה, "בשיפולי העור, מקומות נסתרים במפשעות או מקומות שהבגדים מסתירים".

בשיתוף ד"ר רון עזריה, בשיתוף ד"ר רון עזריה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully