וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטיפול לפנים שיחזיר לך את המראה הצעיר והרענן

בשיתוף LYA אינסה לייטוש, בשיתוף LYA אינסה לייטוש

22.12.2019 / 10:02

השימוש בחומצה היאלורונית הופך פופולרי, אך מהם הטיפולים המומלצים ואילו אזורים רצוי לשפץ? רופאת העור ד"ר אינסה לייטוש והקוסמטיקאית והאסיסטנטית לילך ארמוני עושות לכן סדר

צילום ועריכה: וואלה! NEWS

מראה זוהר וצעיר אינו בא בקלות והוא מחייב אותנו להשקיע. כדי לשמור על מראה העור אנחנו שומרות על אורח חיים בריא, תזונה נכונה ומשתדלות לא לחשוף אותו לפגעי מזג האוויר. אולם הזמן עושה את שלו וגם לגנטיקה יש השפעה, כך שלעתים, כדי להחזיר לעור את המראה הבוהק והחיוני, יש צורך בטיפול אסתטי. אז מהם הטיפולים המומלצים? אילו אזורים מומלץ לשפץ? ומתי יודעים שהגיע הזמן?

"אורך הטיפול הוא כ-20 דקות", אומרת רופאת העור ד"ר אינסה לייטוש, ובמהלכו אני מחדירה חומצה היאלרונית בעזרת קנולה העוזרת לנו להימנע מתופעות לוואי כמו שטפי דם הנוצרים מדקירות מרובות בפנים, אני משתמשת בחומצה היאלרונית אולטרא פוקוס מסדרת cybelle של חברת ל.י.א אסתטיק הישראלית, ההליך אינו כואב". החומצות ממלאות את הנפח שאבד בפנים ומחטבות אותן. "אפשר לראות את התוצאות מיד ומדי יום רואים התקדמות לכיוון הרצוי. הטיפול מחזיק כשנה וחצי-שנתיים", מוסיפה ד"ר לייטוש.

"אנחנו משתמשות בחומצה היאלורונית מסדרת cybelle של ל.י.א אתסטיק, על קו הלסת, הסנטר והשפתיים", מוסיפה לילך ארמוני, קוסמטיקאית ואסיסטנטית, "ברגע שאישה רוצה להיראות יפה יותר היא יכולה לבצע את הטיפול, אפילו בגיל 18. כיום יש נשים רבות שאוהבות להדגיש את קו הלסת".

לאתר ל.י.א אסתטיק

בשיתוף LYA אינסה לייטוש, בשיתוף LYA אינסה לייטוש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully