וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איכותי ובמחיר נגיש: החומר הישראלי שיחליק לך את עור הפנים

בשיתוף ד"ר ברנרדו שטראוס, בשיתוף ד"ר ברנרדו שטראוס

29.12.2019 / 7:40

רבות מעוניינות במניעת קמטוטים ובשמירה על מראה עור חיוני וחומצות היאלורוניות מסייעות בכך. המבחר גדול? מבין שפע החומרים הקיימים, מספר ד"ר ברנרדו שטראוס, מומחה לאסתטיקה רפואית, על יתרונותיו של חומר הנקרא סיבל - חומצה היאלורונית שמיוצרת בארץ

צילום ועריכה: וואלה! NEWS

נשים רבות רוצות לשמר את עור הפנים, למנוע קמטוטים ולהעלים קמטים קיימים. כן, מראה זוהר וצעיר אינו בא בקלות והוא מחייב אותנו להשקיע, לשמור על העור ולטפח אותו. לאורח החיים, פגעי מזג האוויר ולגנטיקה יש השפעה על מראה העור, ולעתים, כדי להחזיר לו את המראה הבוהק, יש צורך בטיפול אסתטי.

האופציות לטיפול מגוונות מאוד, יש הרבה חומרים בשוק ומאות חברות שמפיצות חומרים שונים. יש חומר ישראלי מצוין שתורם לטיפוח העור והענקת מראה צעיר וחיוני - סיבל, חומצה היאלורונית שמיוצרת בארץ. "סיבל הוא חומר איכותי, הוא מחזיק מעמד זמן רב והמחיר שלו סביר ונגיש", אומר ד"ר ברנרדו שטראוס, מומחה לאסתטיקה רפואית, "בניגוד לחומרים אחרים שעולים פי שלושה או ארבעה".

כל כמה זמן צריך לעשות את הטיפול?

"הטיפול משתנה מאדם לאדם, תלוי בגיל, במצב הרפואי, תלוי באורח החיים, האם נוטלים תרופות מסוימות או מעשנים. עישון פוגע באיכות החומר ובמשך הזמן שהוא מחזיק".

"התוצאות טובות אצל כולם, אבל מה שחשוב הוא לא רק החומר אלא גם מקצועיות הידיים שמזריקות", מוסיף ד"ר שטראוס, "בנוסף, חשובה כמות וסוג החומר המוזרק".

בשיתוף ד"ר ברנרדו שטראוס, בשיתוף ד"ר ברנרדו שטראוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully