וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצאנו את האימון שיעיף לכם את הראש

בשיתוף שניר שושנה, בשיתוף שניר שושנה

14.8.2020 / 10:35

טבעות שיורדות מהקירות, חבלים משתלשלים, ברזלים ואווירה מטורפת - מצאנו את מועדון הכושר הכי שווה היום בארץ

שניר שושנה אייטם שיווקי. ליאור סויסה,
שניר שושנה מעביר אימון/ליאור סויסה

שניר שושנה נחשב היום לאחד ממאמני הכושר הכי פופולאריים שיש ולא רק בזכות הריבועים המושלמים בבטן או הלוק ההורס. שושנה פיתח שיטת אימונים שפשוט מביאה תוצאות. לאחרונה נפתח בחולון הסטודיו שלו, הקרוי על שמו ומביא בשורה אמיתית לכל מי שרוצה לעשות שינוי בריא בחייו.

"אני מאמין שכדי להתמיד בספורט צריך להגיע לאימון בגלל שאתה רוצה ולא בגלל שאתה צריך", הוא אומר. "כדי להתמיד אתה חייב ליהנות מהספורט ולכן אני משקיע מאד בלייצר אווירה כיפית ונעימה במועדון. יש 11 אימונים שונים אצלנו, בכל הרמות, כדי שכל אחד ימצא את האימון שייתן לו את התשובה הטובה ביותר. בראש ובראשונה, המאמנים שלנו הם כמו פסיכולוגים. הם יודעים להתאים את עצמם כמו כפפה ליד לכל מתאמן, לזה שצריך את החיבוק והתמיכה ולזה שצריך דווקא את 'הסטירה'".

שניר שושנה אייטם שיווקי. ליאור סויסה,
שניר שושנה אייטם שיווקי/ליאור סויסה

שניר שושנה הוא ספורטאי נבחרת ישראל בהתעמלות קרקע מכשירים ואקרובטיקה, 12 שנים אלוף ישראל, אלוף המכביה עם שלוש מדליות זהב, מקום חמישי בעולם, מקום שמיני באירופה ויו"ר אגודת הפועל תל אביב באקרובטיקה. שניר שושנה הוא אדם שחי ונושם ספורט.

בכיתה ג', כשהחברים הלכו לכדורגל או לכדורסל, הוא בחר בהתעמלות קרקע ואקרובטיקה וסימן מטרה עתידית להגיע לאולימפיאדה. ספורט מקצועי דורש שגרת אימונים קשוחה וגובה מחירים גבוהים. "זה לא היה קל", הוא נזכר. "היו משברים, הייתה צרות עין". אבל הנחישות וההתמדה שלו זכו להערכה רבה.

כשהיה בן 19, יום לפני אליפות העולם. ביצע תרגיל ונפל לא טוב על הרגל. 14 שנים של חלום התנפצו ברגע אחד. הוא עבר ניתוח, שמונה חודשי שיקום המלווים בכאבים וייסורים ואכזבה גדולה בלב. כשניסה לשוב לשגרת התחרויות נוכח לדעת שהרגל לא עומדת בעומס ויש לחשב מסלול מחדש.

שניר שושנה אייטם שיווקי. ליאור סויסה,
שניר שושנה אייטם שיווקי/ליאור סויסה

שניר נבחר ליו"ר אגודת הפועל תל אביב בתחום האקרובטיקה ותרגילי הקרקע, הפך שופט נבחרות ישראל והוא רק בן 22. עכשיו הוא מוביל אחרים להישגים, תוך דגש על בניית מערך אימונים, בעיקר לילדים מגיל 3 עד בוגרים. ילדים חולים, נכים, קטועי רגליים וגפיים, ילדים מוכים מבית או בעלי ביטחון עצמי נמוך. דרך הספורט הוא נוטע בהם את האמונה בעצמם. הפעילות כבר הגיעה למאות ילדים ושניר המשיך לחלום השני שלו, סטודיו בוטיק לספורט.

"אין מקום כזה בעולם", אומר שושנה. בכל שעה מתקיימים שני אימונים בשני האולמות השונים. בין האימונים אפשר למצוא את "היט", לחיטוב וסיבולת לב ריאה, ולשריפה מוגדלת של קלוריות, או אימון ברזלים, שמטרתו חיזוק וניפוח השרירים. יש גם מערך אימון שהינו פיתוח אישי של שניר, BOOT CAMP - אימון הבנוי על תחנות עבודה, שעה שלמה ללא מנוחה ועוד.

שניר שושנה אייטם שיווקי. ליאור סויסה,
שניר שושנה אייטם שיווקי/ליאור סויסה

במערך האימונים משתלבות תזונאית קלינית ויועצת תזונה, הבונות למתאמנים תפריט אישי המותאם להרגלים והעדפות שלהם, על בסיס תשאול ובדיקות דם. התזונאיות זמינות משמונה בבוקר עד שמונה בערב ואפשר גם לסמס להן מהמסעדה כדי להתייעץ לגבי התפריט. בסוף השבוע מתקיימת פגישת סיכום ויש המשך מעקב צמוד. "הדבר הכי חשוב לכל מתאמן שרוצה להתמיד, הוא קודם כל להיות קשוב לגוף שלו", אומר שושנה. "אסור לעשות יותר ממה שהגוף מאותת, כי רק אם הבסיס חזק, אפשר יהיה להתקדם".

המשוואה הנכונה להצלחה היא לשלב ספורט עם תזונה ואורח חיים בריא", הוא מדגיש. "זו המשוואה היחידה שתעזור לכם להצליח להגיע למטרות שסימנתם לעצמכם. שינוי הרגל הוא קשה ולכן כדאי להתחיל בשני אימונים בשבוע ואז לעלות לפחות לשלושה אימונים של 45 דקות כל אחד על מנת להגיע לתוצאות מרביות".

שניר שושנה אייטם שיווקי. ליאור סויסה,
שניר שושנה אייטם שיווקי/ליאור סויסה

שושנה לא בעד כדורי הרזיה למיניהם ("מאמין שוויטמינים צריכים להגיע מאוכל אמיתי"), לא בעד סניקרס אופנתיות שעלולות להביא לפציעות ספורט ("הם יכולים לגרום לפציעות בעמוד השדרה ובברכיים") וכן בעד ארוחה קטנה לפני אימון ("קטן זה אומר תמר, בננה, תפוח או אפילו קפה שחור") כדי לשרוף שומנים בצורה מיטבית.

ואם עד עכשיו לא השתכנעתם והתירוץ שלכם הוא שיש לכם ילדים ולכן אתם לא יכולים להתאמן - גם לזה יש פתרון. "אצלנו עושים אימונים גם לילדים מגיל 6", שושנה מציין. "ובזמן שהם מתאמנים, אתם יכולים להתאמן בסטודיו שליד. אין תירוצים".

פתוח: ימים ראשון עד חמישי, 7:00-22:00 / יום שישי 7:00-11:00

כתובת: מרכז הספורט "שניר שושנה", הכישור 47 חולון

טלפון 054-3387600

לעמוד הפייסבוק

לעמוד האינסטגרם

שניר שושנה אייטם שיווקי. ליאור סויסה,
שניר שושנה אייטם שיווקי/ליאור סויסה
בשיתוף שניר שושנה, בשיתוף שניר שושנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully