וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטיפולים החמים שיעזרו לנו להתכונן לקיץ

בשיתוף עידית הלפרין, בשיתוף עידית הלפרין

23.7.2020 / 11:59

עידית הלפרין, מומחית לאסתטיקה רפואית מתקדמת, מציגה את הטיפולים הפופולריים ביותר שישמרו אותנו יפים ורעננים כל הקיץ, בייחוד לאחר כמה שבועות של סגר שלא אפשר לנו להתכונן כראוי לימים החמים ולחוף הים הישראלי

טיפול האולטרסאונד - all in one

עכשיו, אחרי שאנחנו מתאוששים מתקופת הקורונה ומחודשיים בטרנינגים, נפתחים החופים ונפתחות הבריכות. הקיץ הפתיע אותנו מיידית אחרי ההסגר ולא היה לנו זמן להתכונן - אבל יש פתרון שיכול להכין אותנו לקיץ, במהירות.

מהו הטיפול, ומה הוא עושה? הטיפול יעיל וקל ונעשה בטכנולוגיה הנקראת אולטרסאונד, אשר מפרקת והורסת מימברנות תאי שומן ופועלת לחימום העור באופן מבוקר. הטיפול גורם ליצירת סיבי קולגן ואלסטין חדשים, ותוך כדי משקם את סיבי הקולגן הקיימים. שיקום ויצירת סיבי הקולגן גורם לעור שלנו להימתח ולהראות מוצק יותר, בריא יותר וחיוני יותר.

מדובר למעשה בטיפול משקם, המיועד למיצוק העור, חיטוב הגוף, טיפול בצלוליט וסימני מתיחה all in one, בדרך לא פולשנית ועם תוצאות מיידיות כבר מהטיפול הראשון. לאחר הטיפול אין כל סימן או פציעה בעור, וחוזרים מיידית לשגרה חטובים יותר ועם מראה בריא וחיוני יותר.

למי זה מתאים? לנשים וגברים החל מגיל 20, שרוצים תוצאות מיידיות בחיטוב הגוף ועור מוצק ובריא יותר.

כמה זמן זה לוקח? מדובר בטיפול "לאנץ' טיים", שלוקח כ-20 דקות בלבד.

כמה פעמים צריך לחזור עליו? ניתן לראות תוצאות כבר מהטיפול הראשון, אבל עבור תוצאות משמעותיות נצטרך מספר טיפולים. הטיפולים נעשים פעם בשבוע, כאשר בכל שבוע התוצאות משתפרות באופן בולט.

מה הבשורה? מדובר בטיפול אינסטנט, המביא לתוצאות מיידיות בחיטוב הגוף, מיצוק העור וסימני מתיחה בו זמנית, ללא זמן החלמה. לרובנו לא היה זמן להכין את עצמנו לקראת הקיץ בגלל הקורונה, ויש לנו טיפול שעושה זאת תוך 20 דקות. יש יותר טוב מזה?

עידית הלפרין אולטרסאונד. יח"צ, יד 2
טיפול האולטרסאונד/יד 2, יח"צ

טיפול גלי רדיו לרענון עור הפנים ולגלאם מיידי

עכשיו אחרי שאנחנו מתאוששים מתקופת הקורונה, מקומות הבילוי נפתחים, האירועים חוזרים וכך גם החתונות וזה הזמן הכי טוב לרענן את עור הפנים שלנו, במיוחד אחרי חודשיים בהם לא טיפחנו את עצמנו מספיק.

מהו הטיפול ומה הוא עושה? מדובר בטיפול הנקרא גלי רדיו. הטיפול יוצר חימום מבוקר של המים בתאי העור בגופנו, וכתוצאה מחימום המים בתאים נוצרים סיבי קולגן ואלסטין, אותם סיבים שאחראים על מתח העור שלנו. כתוצאה מיצירת סיבי הקולגן, העור נמתח ומקבל מראה צעיר, רענן, קורן ובריא - והכי חשוב, טבעי. הטיפול לא פולשני ולא מצריך זמן החלמה וחוזרים מיידית לשגרה.

מה הבשורה? הטיפול הוא אינסטנט ונחשב טיפול הנותן "גלאם" מיידי לעור, כך שמיד לאחר הטיפול העור נראה קורן יותר ובריא יותר וכמובן, גם מתוח יותר. מדובר על טיפול שהסלבס של הוליווד עושות לפני השקות, פרימיירות ואירועים כמו גלובוס הזהב והאוסקר. הטיפול גם בונה את העור לאורך זמן וגם נותן "גלאם" מיידי ותוצאות מיידיות.

למי זה מתאים? לנשים החל מגיל 20, שרוצות לשמר את העור ולבנות אותו כדי למנוע הזדקנות, וגם לנשים בנות 30 ומעלה, שרוצות לשקם את העור ולעשות אותו חלק ובריא יותר במראה טבעי ורענן.

כמה זמן הוא לוקח? הטיפול לוקח כ-10 דקות וכולל את אזור הפנים, הצוואר, המחשוף וגב כף היד - כל האזורים המסגירים.

עידית הלפרין גלי רדיו. יח"צ,
טיפול גלי הרדיו/יח"צ
עידית הלפרין גלי רדיו. יח"צ,
עידית הלפרין גלי רדיו/יח"צ

הקפאת שומן

מהו הטיפול ומה הוא עושה? מדובר בטיפול המתבצע על ידי מכשיר. למכשיר יש שתי ידיות המתחברות לאזור המטופל (מתאים לכל אזור בגוף בו יש עודפי שומן) ופולטות קור של מינוס 10 מעלות למשך כשעה. הקור חודר לתאי השומן, הורס אותם והתאים מתפנים ויוצאים לנו מהגוף דרך מערכת הלימפה, השתן והצואה.

כחודש עד שלושה חודשים לאחר ההקפאה ניתן לראות הצרת היקפים באזור המטופל, של בין ס''מ לס''מ וחצי. תאי השומן למעשה לא חוזרים לאזור המטופל יותר לעולם, כי יש לנו כמות מוגבלת של תאי שומן בגוף. ברגע שהורדנו חלק, החלק הזה לא חוזר. במידה שיש עלייה במשקל - תעלו פחות באזור בו עשיתם הקפאה, כי הורדנו את עודף תאי השומן שהיו באזור, כך שהעלייה תהיה יותר פרופורציונאלית.

את הטיפול משלבים עם שני טיפולים משלימים - אחד הוא טיפול גלי הלם, שמיועד להגברת חילוף החומרים וזרימת הדם (כדי לפנות את תאי השומן יותר מהר) והשני, גלי רדיו, שמיועד למיצוק העור, כי כשמטפלים בשומן, נטפל גם בעור על מנת שיהיה יפה, מוצק ואחיד.

מה הבשורה? ההקפאה מאפשרת לנו לצמצם היקפים בצורה משמעותית ובדרך לא פולשנית, בטיפול של שעה שאחריו ניתן להמשיך כרגיל בשגרה ולחזור לעבודה. ללא ניתוח, ללא כאב, ללא תופעות לוואי. התוצאות מהירות ובשונה מדיאטות וספורט - נוכל לשלוט מהיכן נוריד את השומן ולגעת בדיוק באזור שמפריע לנו.

מיועד גם למתאמנים שלא מצליחים להוריד את עודפי השומן הקטנים בבטן ובמותניים, שמציקים להם ומפריעים להם לחשוב על קוביות.

למי זה מתאים? מיועד לגברים ונשים עם עודפי שומן עיקשים באזורים ספציפיים, אותם היו רוצים להוריד. מתאים לכל אזור בגוף - לגברים גם באזור החזה (טיפול בחזה גברי).

כמה זמן הוא לוקח? הטיפול לוקח כשעה ובמהלכו יושבים ורואים טלוויזיה, ומשלימים סדרות בנטפליקס. הוא קל, לא כואב ולא מצריך זמן החלמה. ישנם עוד טיפולים משלימים, אך לא נתרכז בזמן הטיפול שלהם, כי הוא קצר.

לקבלת תוצאות משמעותיות ומהירות יותר ניתן לשלב את כל הטכנולוגיות שלנו. כל הטיפולים אינם פולשניים ולא מצריכים זמן החלמה, כך שניתן ללכת ישר אחרי לים, לאירוע, לעבודה. ממשיכים בשגרה כרגיל.

עידית הלפרין הקפאת שומן. יח"צ,
טיפול הקפאת השומן/יח"צ
עידית הלפרין הקפאת שומן. יח"צ,
אזורי הקפאת השומן/יח"צ

עידית הלפרין - אסתטיקה רפואית מתקדמת

כתובת: רחוב הברזל 11 רמת החייל תל אביב. בניין A קומה 5

טלפון: 1-700-70-9993

דוא"ל: idithalp@gmail.com

לאתר של עידית הלפרין

לעמוד הפייסבוק

לעמוד האינסטגרם

בשיתוף עידית הלפרין, בשיתוף עידית הלפרין
  • עוד באותו נושא:
  • אסתטיקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully