וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיתוף הפעולה שעוזר לנו לשמור על עור בריא וצעיר

בשיתוף SR Cosmetics, בשיתוף SR Cosmetics

6.8.2020 / 15:08

השילוב בין קוסמטיקה, רפואת עור ואסתטיקה קלינית מוביל את עולם הביוטי המתקדם בשנים האחרונות, מונע בעיות ומשפר תוצאות. ד"ר לנה חילו מסבירה על תהליך ההזרקות והמסכה שעוזרת לכן לחזור מיידית לשגרה, בלי סימנים כחולים בפנים

צילום ועריכה: אולפן וואלה! NEWS

בעולם הביטוי המתקדם השכילו להבין בשנים האחרונות את חשיבות השילוב בין הקוסמטיקאית לרפואת העור ולאסתטיקה הקלינית. שיתופי פעולה מושכלים מסוג זה לא רק מונעים בעיות, אלא גם משפרים תוצאות ועוזרים לשמור עליהן בכל שינוי אותו אנחנו בוחרים ובוחרות לבצע.

ד"ר לנה חילו, רופאת שיניים העוסקת גם ברפואה אסתטית, מסבירה על התהליך שהיא מבצעת: "מדובר בטיפולים שאינם כירורגים. כאלה שמאפשרים לרופאים לשפר ולשנות את הפנים בצורה מאוד משמעותית, ללא צורך בניתוחים פולשניים, בעיקר על ידי הזרקות של בוטוקס וחומצה היאלורונית לפנים".

במסגרת הטיפולים, ד"ר חילו משתמשת בתכשירי קוסמטיקה מתקנים: "טיפול בהזרקות היא פעולה שעלולה לפגוע בכלי דם קטנים", היא אומרת. "כתוצאה מכך נוצרים שטפי דם, שמתבטאים בפנים כסימנים כחולים. כדי למנוע את זה, אני משתמשת במסכת Caviar בדבש" מבית SR Cosmetics.

אחרי כל טיפול, הלקוחה יושבת 20 דקות עם המסכה ואז יכולה לחזור מיידית לשגרה, מבלי לדאוג לסימנים כחולים בפנים. בנוסף, לד"ר חילו יש גם טיפ לטיפוח שגרתי של עור הפנים: "מגיל 20 אנחנו מתחילים לאבד קולגן מהפנים שלנו ומגיל 30 מתחילים לאבד חלק מהשומן התת-עורי. זה גורם לשינויים במבנה הפנים ובאיכות ומרקם העור. אני ממליצה להתחיל בגיל מוקדם בטיפולי אנטי-אייג'ינג והכי חשוב - הגנה משמש, על מנת למנוע יובש בפנים ופיגמנטציה".

לדף הפייסבוק של ד"ר לנה חילו

לעמוד האינסטגרם של ד"ר לנה חילו

לדף הפייסבוק של SR Cosmetics

לעמוד האינסטגרם של SR Cosmetics

לפרטים נוספים

בשיתוף SR Cosmetics, בשיתוף SR Cosmetics

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully