וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקיץ כאן: איך תבחרי את בגד הים המושלם לגוף שלך?

בשיתוף ליה לונדון, בשיתוף ליה לונדון

6.7.2020 / 14:08

כדי שתרגישי בנוח והתמונות לאינסטגרם ייצאו מהממות, חשוב להכיר את הפרופורציות של הגוף, כולל גודל החזה והגובה, כמו גם את צבע העור. יפעת ברכה דה-לרנה, מנכ"לית ליה לונדון, עם הטיפים שיעזרו לך ליהנות וגם לשמור על בגד הים כמה שיותר זמן

אולפן וואלה! NEWS

איזה כיף - הקיץ כאן ואפילו מותר לנו לחזור לחופים. אז איך תבחרי את בגד הים שייתן לך מראה מושלם לקיץ, כזה שיתאים בדיוק למידות הגוף שלך? יפעת ברכה דה-לרנה, מנכ"לית ליה לונדון, עם התשובות.

"לכל אחת יש בגוף אזורים שהיא רוצה להצניע ולהבליט", אומרת ברכה דה-לרנה. "בעיקר בעידן האינסטגרם והפייסבוק, אנחנו מצטלמות ורוצות להעלות תמונות יפות, אז קודם כל חשוב שתהיה לך היכרות עם הגוף שלך".

לכל אחת שמגיעה לרכוש בגד ים יש פרופורציות שונות, כולל חזה בגודל שונה. הנה כמה טיפים שיפעת מציעה לבחירת החזייה של בגד הים:

אם את בעלת חזה גדול, ההמלצה היא ללכת עם מפתח של V, שייתן תחושה של חזה קצת יותר קטן. לעומת זאת, מי שיש לה חזה קטן, ההמלצה היא על סטרפלס או חזייה קצת מרופדת, שתתן גודל לחזה. לבחורה נמוכה לא מומלץ ללכת עם מכנסון או חצאית, אלא דווקא עם תחתון ביקיני, שיאריך את הרגל. אם הבטן מפריעה לך, קחי בגד ים מחטב, שיכניס את הבטן וייתן תחושה נוחה.

ומה לגבי צבע העור? גם זה משפיע על הבחירה? "כן. בעבר דיברו על שחור, שהכי מתאים ומרזה, אבל דווקא צבעים יותר צבעוניים ופרחוניים יותר מטשטשים. אם את בהירה, צבעים כהים יתאימו לך. אם את שזופה, צבעים של אפרסק ולבן ידגישו את השיזוף שלך יותר".

לסיום, הנה שני טיפים שיעזרו לך לשמור על בגד הים לאורך זמן: את הבושם ו/או קרם ההגנה, שימי עלייך 20 דקות לפחות לפני שאת לובשת את בגד הים. בהסרה, שטפי אותו במים קרים ותלי הפוך, כדי שלא תהיה דהייה של הצבע. והכי חשוב - תהני ממנו!

לדף הפייסבוק של ליה לונדון

לעמוד האינסטגרם של ליה לונדון

לאתר של ליה לונדון

ליה לונדון בגד ים. יח"צ,
(צילום: יח"צ)/יח"צ
ליה לונדון בגד ים. יח"צ,
(צילום: יח"צ)/יח"צ
ליה לונדון בגד ים. יח"צ,
(צילום: יח"צ)/יח"צ
בשיתוף ליה לונדון, בשיתוף ליה לונדון
  • עוד באותו נושא:
  • בגד ים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully