וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך תשמרי על עור הפנים ותעכבי תהליכי הזדקנות

בשיתוף SR Cosmetics, בשיתוף SR Cosmetics

13.7.2020 / 11:58

קרינה, עישון, לחץ. יש כל כך הרבה דברים שעלולים לפגוע בעור הפנים שלנו, אבל יש גם פתרונות. הקוסמטיקאית הרפואית אורית סרנבסקי ממליצה על קרם לילה מצוין לטיפולי אנטי אייג'ינג ומסבירה למה חשוב להקפיד על טיפול חודשי בקליניקה, לזירוז תהליכי חידוש העור

צילום ועריכה: אולפן וואלה! NEWS

עור הפנים שלנו כל כך חשוב ונמצא בחזית יחסינו עם העולם, אך הוא גם הראשון לספוג שינויים החלים בגוף שלנו. השינויים הללו יכולים לנבוע משלל גורמים, כמו קרינת שמש, נזקים אקולוגיים, עישון, לחץ ועוד.

אז איך דואגים נכון לעור הפנים וכיצד מעכבים ומשנים נראות של תסמיני גיל? אורית סרנבסקי, קוסמטיקאית רפואית העוסקת בטיפולי אנטי אייג'ינג, ממליצה להשתמש בקרם לילה בשם Blue Light מבית SR Cosmetics.

כשאתן ישנות, העור שלכן מתחדש ולכן, המרכיבים הטובים שנמצאים בקרם ושאתן מורחות על העור לפני השינה, נספגים היטב. Blue Light מבית SR Cosmetics מכיל ויטמינים שאחראים למערכת החיסונית של העור ומחדש את תאי העור. תוך שבוע תראי תוצאות: עור בוהק וחלק, עם פחות קמטוטים.

סרנבסקי מוסיפה כי במהלך ההזדקנות, העור שלנו מייצר פחות קולגן ואלסטין, החומרים האחראים על הגמישות שלו. גם ייצור החומצה ההיאלורונית יורד וכדי להחזיר לעור חיוניות וזוהר ולמנוע ממנו להיות אפרורי, אנחנו חייבות לזרז תהליכים. איך עושים את זה נכון?

מלבד קרם הלילה, שחשוב להקפיד עליו, זירוז התהליכים נעשה בקליניקה, שם ניתן לבצע דברים שאי אפשר לעשות בבית. בקליניקה עושים לך פילינג ומורחים חומצות לזירוז תהליכי חידוש העור, מחדירים פפיטידים שאחראים על מיצוק העור, ויטמינים וחומצה היאלורונית, האחראית על הנפח של העור. חשוב להגיע לקליניקה פעם בחודש לטיפול.

ועוד טיפ של אורית: לא לשכוח לשים קרם הגנה. קרינת השמש מאוד מזיקה וגורמת לעור שלנו להזדקן והקרם מעכב את התהליך הזה. עור הפנים הוא חלק מרכזי מחייכן - שמרו עליו!

לדף הפייסבוק של אורית סרנבסקי

לדף הפייסבוק של SR Cosmetics

לעמוד האינסטגרם של SR Cosmetics

לפרטים נוספים

בשיתוף SR Cosmetics, בשיתוף SR Cosmetics
  • עוד באותו נושא:
  • עור הפנים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully