וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי כאבים: הטיפול שיעניק לכם שיניים לבנות, ישרות ויפות

בשיתוף ד"ר אילן אופק, בשיתוף ד"ר אילן אופק

26.8.2020 / 10:10

ציפויי חרסינה הם הפתרון האולטימטיבי למי שרוצה חיוך אסתטי ונקי, ללא טיפול כירורגי או אורתודונטי. מדובר בטיפול קל, המשפר מיידית את מראה השיניים ומתאים לכל גיל. ד"ר אילן אופק העוסק באסתטיקה דנטלית, מסביר על הטיפול

צילום ועריכה: אולפן וואלה! NEWS

כולנו רוצים שיניים בהירות, יפות, ישרות ואסתטיות ותאמינו או לא, אבל יש לכך פתרון נהדר וללא כאבים, מבלי להזדקק לטיפול כירורגי או אורתודונטי - ציפויי חרסינה.

ד"ר אילן אופק העוסק באסתטיקה דנטלית, מסביר מדוע ציפויי חרסינה הם הפתרון האולטימטיבי, "מדובר בכיסויים דקים, עשויים חרסינה, המוכנים על ידי מעבדה עבור כל לקוח בהתאמה אישית. הציפויים מודבקים על גבי השן (לרוב בשיניים קדמיות, על גבי השטח החיצוני) ומשפרים מיידית את המראה האסתטי והקוסמטי של השיניים שלכם ושל החיוך כולו".

ציפויי חרסינה נועדו לפתור בעיות של פגמים בכותרות השיניים או שברים. בעזרת הטיפול ניתן לשנות מיקום וגודל של שן ולסגור רווחים בשיניים במהירות וביעילות. בניגוד להלבנת שיניים, טיפול בעזרת ציפויי חרסינה אינו כולל חמצון ושינוי בצבע הבסיסי של השן וניתן לעיתים לחסוך באמצעותו את הצורך ביישור שיניים אורתודנטי.

ד"ר אופק מסביר כי כמו בכל פרוצדורה רפואית של שיקום או שחזור הנעשים בפה, גם אורך החיים של ציפויי החרסינה תלוי בשלושה גורמים: רופא שיניים מקצועי, טכנאי שיניים המבצע את עבודתו נאמנה, ושמירה אישית על בריאות הפה (ביקורים סדירים אצל השיננית, ביקורות אצל רופא השיניים, היגיינה אוראלית תקינה, שימוש בחוט דנטלי וכו').

טיפול בציפויי חרסינה מורכב לרוב משלושה ביקורים: הראשון, אבחנה, בדיקת היתכנות טיפול ציפויי חרסינה אצל המתרפא. השני, הכנת השן, לקיחת מידות והעברתם לטכנאי השיניים עם הוראות מדויקות. השלישי, הדבקת ציפויי החרסינה והמשך מעקב אצל רופא השיניים. בלי כאבים ובלי מגבלות גיל - כך נהנים מחיוך לבן, אתסטי ויפה.

בשיתוף ד"ר אילן אופק, בשיתוף ד"ר אילן אופק
  • עוד באותו נושא:
  • שיניים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully