וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אז מה זה טיקטוק? אושיית הרשת הצעירה מסבירה אחת ולתמיד

בשיתוף בר גרינזייד, בשיתוף בר גרינזייד

7.7.2020 / 10:34

אתגרים, ריקודים, מוזיקה ו"קריאת מחשבות" - הילדים שלכם מבלים בטיקטוק שעות ואתם לא מבינים מה הולך שם? בר גרינזייד עם ההסברים על הפלטפורמה החברתית שכבשה את העולם

צילום ועריכה: אולפן וואלה! NEWS

טיקטוק. סביר להניח שחלק גדול מהמבוגרים שבינינו שמע את המילה הזו בשנים האחרונות. לא בטוח שרובנו מבינים מה זה בדיוק אומר, או מה עושים ברשת החברתית שכבשה את הילדים שלנו.

בר גרינזייד, אושיית טיקטוק ואינסטגרם ושחקנית תיאטרון צעירה, מסבירה: "טיקטוק זו פלטפורמה חברתית, עם הכי הרבה חשיפה בעולם. משדרים שם תכנים מכל מיני סוגים, דרך סרטונים שנמשכים עד 60 שניות".

בין סוגי הסרטונים תוכלו למצוא אתגרים שונים, נושאי ביוטי ואופנה והרבה מאוד טרנדים שכוללים ריקודים ומוזיקה. גרינזייד עצמה נהנית לפרסם סרטונים שלה "קוראת מחשבות" בעזרת נוסחאות מתמטיות, רוקדת ועוד.

בימים בהם העולם עוסק בשאלות השפעתן של רשתות חברתיות על הציבור, בטיקטוק עושים מאמצים למנוע מקרים שליליים. במצב של עבירה על החוקים, המשתמש יכול לקבל "צל" מהטיקטוק, עונש שמוביל להשעיית או אפילו מחיקת החשבון.

גרינזייד מציגה את שני הכללים שמשתמשי הטיקטוק צריכים למלא כדי להימנע מעונש שכזה: "ילדים מתחת לגיל 13 שמגיעים לתפוצות ויראליות יכולים להיחסם כי זה נוגד את כללי הטיקטוק. בנוסף, אסור לעודד חרם, אלימות פיזית או מילולית, עישון, סמים, אלכוהול ואסור שיהיו ברקע סכינים, נשקים או רובים, גם אם זה פלסטיק או גומי".

מדובר בפלטפורמה מהנה ומוצלחת עבור הילדים, רק שימו לב שהם משתמשים בה באחריות.

לעמוד הטיקטוק של בר גרינזייד

לדף האינסטגרם של בר גרינזייד

לערוץ היוטיוב של בר גרינזייד

בשיתוף בר גרינזייד, בשיתוף בר גרינזייד
  • עוד באותו נושא:
  • טיקטוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully