וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את האקדמיה הראשונה בישראל לתוספות שיער

בשיתוף דודו רומנו, בשיתוף דודו רומנו

5.8.2020 / 12:28

מחפשים תחום חדש או שהקורונה גרמה לכם לחשב מסלול מחדש? גם בלי ניסיון, זו הזדמנות מצוינת לרכוש מקצוע רווחי, שלא מפסיק להתפתח! נשים רבות נעזרות בתוספות שיער לשיפור והעשרת המראה והביקוש רק גדל. אז אם יש לכם זיקה לעולם הטיפוח והביוטי זאת ההזדמנות שלך להצלחה

צילום ועריכה: אולפן וואלה! NEWS

דודו רומנו פתרונות לשיער דליל בעל וותק של 20 שנות ניסיון הקים את האקדמיה הראשונה בארץ בתחום הזה, רוצה להעביר הלאה את הידע שצבר ולתת את כל הכלים הנדרשים להצלחה בעולם תוספות השיער שרק עולה ,צובר תאוצה גדולה בשנים האחרונות ולא מפסיק להתפתח.

לדעת שיש לך את הכוח בידיים ליצור שינוי שאישה כל כך חלמה עליו זה סיפוק מדהים: "זה גורם אושר לאנשים, זה תחום מדהים", הוא מספר.

נשים רבות נעזרות כיום בתוספות שיער על מנת לשפר ולהעשיר את מראה השיער שלהן. בזכות הארכת השיער, אישה יכולה לעבור משיער דליל לשיער מלא: "זה עולם ומלואו", מוסיף רומנו ומתאר את התחושות שאחרי התוצר הסופי. "קשה להסביר את האושר של הנשים אחרי שהן מסתכלות במראה. זה פתרון מיידי לנשים עם שיער קצר, שרוצות שיער ארוך".

הקורס לתוספות שיער באקדמיה של דודו רומנו מונה 10 מפגשים בני ארבע שעות כל אחד. הלימודים נחלקים לחלק עיוני וחלק מעשי.

בחלק העיוני יועבר כל המידע על הליבה של המקצוע - על כל סוגי השיער, ההבדלים ביניהם , איך להתאים את השיער ללקוחה ולמבנה פניה , על כל סוגי החיבורים שקיימים כיום ועוד.. בחלק המעשי יתבצע לימוד מעשי על בובה של חיבורים בטכניקות השונות לאחר מכן, תרגול בניית ראש מלא וסידור נכון של השיער ולסיום יצירת תוספות על לקוחה וקבלת תעודה.

רומנו מוסיף ואומר שכל תלמיד שיסיים את הקורס בהצלחה יקבל באופן אישי ליווי צמוד ומענה לאורך כל הדרך וללא הגבלה . רומנו מזמין את כל מי שמעוניין או מעוניינת לבוא ללמוד אצלו באקדמיה: "לספרים יש ערך מוסף, אבל כל מי שרוצה ללמוד ויש לו חיבור לנושא, יכול לבוא. זה תחום רווחי וענייני".

בשיתוף דודו רומנו, בשיתוף דודו רומנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully