וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשיפור הביטחון העצמי: הסרת שיער בלייזר לילדים ומתבגרים

בשיתוף עורגני, בשיתוף עורגני

12.8.2020 / 14:19

רשת "עורגני" מכפר סבא מציעה טיפול מותאם, כולל עובדים שהוכשרו לעבודה עם ילדים וסניפים שמעוצבים כמו ספא מזמין ומהנה, הכל כדי למנוע מצוקה רגשית וחברתית בגלל שיעור יתר. הבעלים והמנכ"לית אורנה פלנסיה עם ההסברים

צילום ועריכה: אולפן וואלה! NEWS

נשים וגברים רבים בעולם פונים כיום לטיפולי הסרת שיער בלייזר, אולם מה בנוגע לילדים ומתבגרים? האם מדובר בצעד נכון ואם כן, מתי כדאי להתחיל בטיפול מסוג זה?

אורנה פלנסיה היא הבעלים והמנכ"לית של רשת "עורגני", אשר מעניקה את כל טיפולי היופי והאסתטיקה ובשנים האחרונות, מתמחה בהסרת שיער בלייזר לילדים.

לרשת "עורגני" יש שני סניפים בכפר סבא והיא מציעה פתרון לילדים הסובלים משיעור יתר. "יש ילדות שלא הולכות עם חצאיות או לא הולכות לבריכה", אומרת פלנסיה. "הן משלמות מחיר רגשי וחברתי ואנחנו כאן, כדי לעזור להן ולהגביר את הביטחון העצמי שלהן".

שיעור יתר יכול להופיע עוד לפני כיתה א', בגיל 6 בערך ולא רק בנות מגיעות ל"עורגני", אלא גם בנים: "אם זה מגיע מצד הילד או הילד והם מתלוננים בפני ההורים, אנחנו יודעים שזה מציק להם והם בשלים לטיפול. יש גם הורים שרוצים להקדים תרופה למכה, ואז אנחנו בוחנים את הילדים", מסבירה פלנסיה.

הבחינה הזו כוללת בדיקה ואבחון של הילד, כאשר כל המטפלות של "עורגני" הוכשרו לעבודה עם ילדים. הסניפים עצמם מעוצבים כמו ספא, על מנת שהחוויה במקום תהיה נעימה לילדים והם יהנו להגיע לטיפולים.

עבור ילדים, הטיפול כולל 10 מפגשים שיכולים לספק פתרון ושקט לכמה שנים. יחד עם זאת, כיוון שהם עדיין בשלבי צמיחה, השיער עוד יגדל בהמשך התבגרותם. הטיפולים עצמם, מדגישה פלנסיה, אינם מסוכנים כלל לילדים, שכן הקרינה היא בלתי מייננת ואורך הגל שלה לא מסוכן.

בשיתוף עורגני, בשיתוף עורגני
  • עוד באותו נושא:
  • הסרת שיער
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully