וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבהרת שיניים: איך נדאג לשיניים לבנות וחיוך אסתטי?

בשיתוף ד"ר אילן אופק, בשיתוף ד"ר אילן אופק

1.9.2020 / 16:22

רבים מעוניינים בשיניים לבנות. כמה זמן מחזיק טיפול הבהרת שיניים ומה הן השיטות לבצעו: ד"ר אילן אופק, העוסק באסתטיקה דנטלית, מציג את שתי השיטות להלבנת שיניים ואת היתרון המשמעותי בטיפול המתבצע במרפאת השיניים

צילום ועריכה: אולפן וואלה! NEWS

שיניים לבנות משדרות בריאות ומראה אסתטי, אבל איך אנחנו דואגים שהשיניים שלנו אכן יהיו לבנות?

רבים מאיתנו נאלצים להתמודד עם שינוי בצבע השיניים. ד"ר אילן אופק, רופא שיניים העוסק באסתטיקה דנטלית, מסביר כי שינוי בצבע השיניים יכול לנבוע מהכתמות חיצוניות של גוון השן מצריכת מזון ושתייה מסוימים וכן מגורמים פנימיים כדוגמת גנטיקה, פגמים בהיווצרות השיניים, שקיעה של חומרים בבסיס השן וכן כתוצאה מטיפול אנטיביוטי.

הפתרון - הבהרת שיניים. כיום רופאי שיניים מבצעים את טיפול הבהרת השיניים בשתי שיטות. האחת, שיטה ביתית. בשיטה זו רופא השיניים מכין למתרפא סד מותאם אישית ומציידו בחומר המחצן את השיניים. השנייה, טיפול המתבצע במרפאת השיניים. הטיפול מבוצע עם חומר חזק יותר מאשר בשיטה הביתית.

התוצאות של שתי השיטות עשויות להיות זהות ותלויות במקרה ובמתרפא, אך בכל זאת ישנו הבדל משמעותי: בעוד שהטיפול בשיטה הביתית אורך 10-14 ימים, הרי שבמרפאה, תוך שעה וחצי מקבלים גוון שיניים בהיר יותר וחיוך לבן. אפשרות נוספת, היא שילוב בין שתי השיטות - תחילה טיפול במרפאה, ולאחר מכן המשך תחזוק השיניים הלבנות בבית. כך או כך, ד"ר אילן אופק ממליץ להימנע מצריכת מאכלים ומשקאות בעלי צבעי מאכל, על מנת לשמר את הגוון הבהיר למשך זמן ארוך יותר.

על פי מחקרים, מוסיף ד"ר אופק, ההלבנה של השיניים מחזיקה בין שלוש לחמש שנים. בסוף התקופה מתרפאים רבים בוחרים לשוב ולבצע את הטיפול שכן קל להתמכר לחיוך זוהר ולבן.

לעמוד הפייסבוק של ד"ר אילן אופק

בשיתוף ד"ר אילן אופק, בשיתוף ד"ר אילן אופק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully