וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התכשיר המהפכני שיעלים את הכתמים מעור הפנים שלכן

בשיתוף SR Cosmetics, בשיתוף SR Cosmetics

29.7.2020 / 16:43

תכשיר White Bright מתאים לכל גווני העור ויעזור לכן להתגבר על האתגר הגדול: איך לשמור על עור הפנים שלנו ללא כתמים. ד"ר שושי ברקאי מסבירה מדוע הכתמים נוצרים ומה התהליך שיש לעשות כדי להיפטר מהם

צילום ועריכה: אולפן וואלה! NEWS

הופעת כתמי עור ברמות שונות הוא אחד האתגרים הטיפוליים הגדולים של הקוסמטיקאיות. להופעת הכתמים הללו יש לא מעט סיבות, כמו חשיפה לשמש, שינויים בפעילות הורמונלית, טראומה מכנית, תרופות ושינויים תלויי גיל. אז מה עושים?

ד"ר שושי ברקאי, רופאת שיניים וקוסמטיקאית העוסקת ברפואה אסתטית, מסבירה: "בקליניקה שלי אני רואה מגוון של בעיות כתמים בעור, מכל מיני גורמים. הראשון הוא כמובן נזקי שמש, אבל בעיה שאנשים לא כל כך מודעים אליה היום היא נזקים אורבניים, ממחשבים וטלפונים ניידים, הם יוצרים טראומה בעור".

ד"ר ברקאי מספרת שלקליניקה שלה הגיעה מישהי שעשתה שעווה בשפה העליונה ונותרה עם כתם על העור. "נתתי לה את התכשיר המהפכני של SR Cosmetics בשם White Bright וזה פשוט חולל פלאים במקרה שלה. אחרי שבועיים הכתם כמעט נעלם והיא הייתה מאוד מרוצה".

כדי להבהיר את העור שלנו, צריך לשטוף פנים היטב בכל ערב ולמרוח על עור הפנים שכבה דקה של White Bright, כאשר בחורף ניתן למרוח אפילו פעמיים. בנוסף, חשוב מאוד להשתמש במקדם הגנה.

התכשיר עצמו מכיל סחלב לבן, קנאביס ודומדמניות שחורות והוא מהפכני, שכן הוא מתאים לכל גווני עור הפנים. "אם עד היום חששתי לתת את התכשיר הזה לכהות עור, היום אני נותנת אותו לכולן וישנה בשקט", מוסיפה ד"ר ברקאי. "אני לא מפחדת לתת את זה לכולם וזה מה שעושה אותו למיוחד במינו".

לפייסבוק של ד"ר שושי ברקאי

לאינסטגרם של ד"ר שושי ברקאי

לפייסבוק של SR Cosmetics

לאינסטגרם של SR Cosmetics

לפרטים נוספים

בשיתוף SR Cosmetics, בשיתוף SR Cosmetics

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully