וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש לכם חצ'קונים גם אחרי גיל ההתבגרות? אל תיבהלו - יש פיתרון

בשיתוף SR Cosmetics, בשיתוף SR Cosmetics

19.8.2020 / 8:03

חצ'קונים ופצעונים נפוצים בגיל ההתבגרות, אך עלולים להופיע בכל שלב בגלל לחץ, תזונה לא נכונה ושלל סיבות אחרות. אז איך מתמודדים עם אקנה? הקוסמטיקאית הרפואית אילנה אלקיים מסבירה על היתרונות שבסרום Zit-Out מסדרת ProPhyto Dermal של SR Cosmetics

צילום ועריכה: אולפן וואלה! NEWS

חצ'קונים, פצעונים, פצעוני בגרות. השמות הללו הפחידו את כולנו כנראה מתישהו במהלך גיל ההתבגרות, אולם למעשה מדובר בתופעה בשם אקנה, והיא עלולה לצוץ בכל שלב בחיינו.

אקנה יכול להופיע בגלל הפרעות הורמונליות, שגורמות להפרשת יתר של בלוטת חלב, בגלל לחץ, המסכה שכולנו מסתובבים איתה בתקופת הקורונה, תזונה לא נכונה ועתירה בסוכרים ושומנים, אי שמירה על ניקיון הפנים ועוד. אז איך מתמודדים עם הבעיה?

אילנה אלקיים, קוסמטיקאית רפואית בעלת קליניקה במודיעין, מסבירה שהשלב החשוב ביותר במאבק מול האקנה הוא האבחון הרפואי. המטופל מקבל שאלון רפואי, בו נבדקים ההרגלים שלו, תרופות שהוא לוקח והאם הוא סובל ממחלות מסוימות. בהתאם לתשובות, המטופל יקבל תכשירים מסוימים שיסייעו לו.

מעבר לתכשירים, אלקיים בוחנת את מצב האקנה של המטופל עם מנורה מיוחדת, שמגדילה את הפנים. הטיפול עצמו כולל שימוש בפילינגרים, ניקוז הקומודונים, מסכת פנים ושימוש בחומרים על בסיס קנאביס, שעוזרים מאוד לטיפול בעור ולנראות טובה יותר. בכל מקרה, אלקיים מדגישה שהדבר החשוב ביותר הוא להמשיך להשתמש בתכשירים בבית.

"יש לי תכשיר מדהים שנקרא סרום Zit-Out מסדרת ProPhyto Dermal של SR Cosmetics", מספרת אלקיים. "הוא מכיל תמציות אורגניים, שמן כמהין ושמן קנאביס, שעושה נפלאות לעור הפנים וממגר את האקנה". תוך חודש בלבד נראות העור של המטופל משתפרת פלאים והעור נראה יפהפה וחלק.

מעבר לתכשיר, אלקיים מזכירה שחשוב לשטוף את הפנים בבוקר ובערב, להשתמש במקדם הגנה כשיוצאים מהבית ולא לחטט בפנים, על מנת למנוע צלקות עתידיות.

לפייסבוק של אילנה אלקיים

לאינסטגרם של אילנה אלקיים

לפייסבוק של SR Cosmetics

לאינסטגרם של SR Cosmetics

לפרטים נוספים

בשיתוף SR Cosmetics, בשיתוף SR Cosmetics

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully