וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוויה בלתי נשכחת: איך בוחרים את החזייה הראשונה?

בשיתוף ליה לונדון, בשיתוף ליה לונדון

20.7.2020 / 17:12

כאשר גוף הנערה מתפתח ומגיע הרגע לקנות את החזייה הראשונה, כדאי לדעת איך להתמודד נכון עם הסיטואציה ולהפוך אותה לרגע כיפי ואינטימי עבור האימא והבת. יפעת ברכה דה לרנה, מנכ"לית ליה לונדון, עם הטיפים

צילום ועריכה: אולפן וואלה! NEWS

קניית חזייה ראשונה עבור נערה מתבגרת היא חוויה בלתי נשכחת, שמלווה את הנערה למשך כל חייה. אבל איך עושים את זה נכון? כיצד בוחרים את החזייה הראשונה בקלות, בלי תחושות מבוכה או בושה? יפעת ברכה דה לרנה, מנכ"לית ליה לונדון, עם הטיפים.

"הגוף מתבגר ומשתנה וגם פסיכולוגית זה רגע מאוד מאתגר", מסבירה ברכה דה לרנה. "לכן, אנחנו צריכים להיות קשובים ולעזור. יש לנו אחריות הורית, ללוות אותה בתהליך הזה".

השינוי בגוף מתחיל בערך מרגע קבלת המחזור הראשון, וזה גם הזמן לבחור את החזייה הראשונה. למה צריך לשים לב? "התמיכה צריכה להיות 90 אחוז מההיקף. אנחנו רוצים להוריד עומס מהכתפיים, כדי שלא יהיו בעיות גב עתידיות". כדי לדעת שהחזייה יושבת טוב, הנערה צריכה להרים את הידיים ולראות שאין מרווח בין החזייה לגוף.

מעבר לכך, החזייה הראשונה חייבת להיות מבד נעים. "מתבגרות אוהבות חזיות בלי הרבה תחרה, משהו חלק שלא יבלוט מתחת לחולצה", מוסיפה ברכה דה לרנה. חשוב שתהיה להן גם חזיית ספורט לשיעורי החינוך הגופני, חזייה עם בד שמתייבש פי שלושה ועם חומרים אנטי-בקטריאליים, לנוחות מירבית.

ומתי מחליפים את החזייה הראשונה? נערות מבלות בחוץ יותר זמן מאשר נשים מבוגרות, אז צריך לשים לב אם החזייה הופכת לבלויה. בנוסף, אם נערה יורדת או עולה בתקופת ההתבגרות כשלושה קילוגרמים מהמשקל שלה, זה קורה לרוב באזורים ההורמונליים (ישבן, חזה ועוד) ואז צריך להימדד ולראות אם הגיע הזמן להחליף מידה.

"זו יכולה להיות חוויה כיפית ואינטימית לאמהות ובנות", מסכמת ברכה דה לרנה. "צריך ללכת איתה יד ביד, ולתת לה לבחור ולבטא את הטעם האישי שלה. הנערה צריכה להרגיש ביטחון".

בשיתוף ליה לונדון, בשיתוף ליה לונדון
  • עוד באותו נושא:
  • חזיות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully