וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיני שועל: הכירו את ה-טרנד החם של 2020

בשיתוף ד"ר לורה מוצ'ניק, בשיתוף ד"ר לורה מוצ'ניק

21.7.2020 / 12:45

קנדל ג'נר ובלה חדיד הובילו וכל הסלבס ונשות הוליווד הצטרפו: הכירו את הטיפול לשינוי מראה העיניים והפיכתן לשקדיות וחתוליות, סקסיות ואקזוטיות. מה חשוב לדעת ואיך עושים את זה נכון? התשובות בפנים

על טרנד "עיני השועל" כבר שמעתן? כי אם טרם, אז אתן חייבות להתעדכן בטרנדים החדשים והכי לוהטים. מראה "עיני השועל" (Foxeye בלעז) הוא ה-טרנד החם של 2020 והוא צובר תאוצה בעולם הקוסמטיקה האסתטית.

מדובר בשינוי מראה העיניים והפיכת עיניים רגילות וסטנדרטיות לשקדיות וחתוליות. הראשונה לעבור את השינוי הייתה קנדל ג'נר לבית הקרדשיאן, שהעלתה אחרי הטיפול תמונה לאינסטגרם ויצרה לוק חדש ונחשק על ידי רבבות נשים בעולם. לג'נר הצטרפה דוגמנית העל בלה חדיד ואחריהן הגיעו עוד סלבס ונשות הוליווד רבות.

"עיני השועל" הפך לטרנד עולמי ולא צריך יותר ממבט אחד ברשתות החברתיות של המשפיעניות והפאשניסטיות בעולם כדי להבין את גודל התופעה. מהיום, גם אתן יכולות להיות עם עיניים מלוכסנות, בטיפול פשוט ומהיר אצל ד"ר לורה מוצ'ניק, רופאת משפחה ומובילה בתחום הרפואה האסתטית מזה כ-15 שנים, בעלת קליניקות אסתטיקה מהתקדמות והמובילות בארץ, אשר מתמתחות בטיפולים בעור הפנים ובגוף.

עיני שועל ד"ר לורה. יח"צ,
עיני שועל ד"ר לורה/יח"צ

ד"ר מוצ'ניק, מה צריך לדעת לפני שעוברים את טיפול "עיני השועל"?

"ישנן שתי רכים לשנות את צורת העיניים", מסבירה הד"ר. "הדרך הפולשנית הכרוכה בניתוח, הרדמה מלאה וזמן החלמה ארוך ומעל לכל, התוצאה קבועה ואינה ניתנת לשינוי. הדרך הלא פולשנית מגיעה מתחום הרפואה האתסטית, עם טיפולים שניתן לעבור במרפאות שלי. בעזרת טכנולוגיות מתקדמות, הזרקת חומרי מילוי ושומן בקצה החיצוני של העין והרמת העפעף עם חוטים נסתרים שנספגים בגוף לכיוון הגבה למעלה, תשיגו את התוצאה שחלמתן עליה, של שינוי מראה העיניים. הטיפול דורש הרדמה מקומית בעזרת אלחוש, 20 דקות טיפול ולמחרת אתן חוזרות לשגרה, עם מראה "עיני השועל" הנחשק".

איך מתבצע הטיפול?

"הטיפול פשוט, מהיר וזול וכמובן, אופנתי וטרנדי. זו הסיבה שהוא כל כך מבוקש בקרב צעירות בעיקר, אבל לא רק. פונות אליי נשים מכל הגילאים, שתמיד רצו את המראה החתולי והיום יכולות להשיג אותו בקלות ובעלויות הוגנות.

האפקט המושג הוא של עיניים מלוכסנות ומתוחות מעט כלפי מעלה. הטיפול מאריך את העיניים ופותח את העפעף העליון, מאיר את הפנים ומעניק להן מראה צעיר, טבעי ורענן.

הטיפול הוא שילוב של כמה מרכיבים: חומרי מילוי כמו חומצות הילארוניות, איתן ממלאים נפחים לפי הצורך והרמה טכנית הנדרשת בטיפול לשינוי מראה העיניים, בעזרת חוטים העשויים מחומר הפולימר, שמתמוססים, נעלמים ונספגים בגוף. החוטים מושתלים בפינת העין החיצונית, כלפי הגבה ובכך מותחים את כל צורת העין כלפי מעלה, למצח. חומר הפולימר, מעבר להיותו מרים אזורים באופן מכני, גם מגרה את התאים ליצור מחדש את הקולגן בגוף, משפר את מרקם העור ומעניק לכן עור חלק, בריא וזוהר".

עיני שועל ד"ר לורה. יח"צ,
עיני שועל ד"ר לורה/יח"צ

מה את ממליצה ללקוחותיך לפני שהן עוברות שינוי?

"עיני שועל" אינן מתאימות לכל אחת. לכן אני עורכת פגישת היכרות אישית לפני הטיפול, לתיאום ציפיות. לאנשים יש פנטזיה שלא תמיד מתאימה לתווי הפנים שלהם. במקרים כאלה, אציע להם תוצאה שתהיה הכי קרובה למראה שהם רוצים ובפרופורציות הנכונות למראה החדש. אני תמיד מייעצת למטופלים שלי שמגמות וטרנדים הם זמניים ולכן אידיאלי ונכון לבחור מראה שיתאים להם באופן אישי, לאורך זמן.

היות שמדובר בעיניים, שהן איבר כל כך מרכזי בפנים, ישנה חשיבות-על למיומנותו של הרופא המטפל, לניסיון שרכש ולהקפדה שלו על פרטים ואסתטיקה. לכן חשוב לעבור את הטיפול במרפאות אסתטיקה מוסמכות ועם השגחה רפואית צמודה".

מה יש ב"עיני השועל" שהופך אותן לכל כך מבוקשות?

ד"ר מוצ'ניק מחייכת ועונה: "מחקרים הוכיחו שעיניים בצורת השקד והמבט החתולי נותנים תחושת חושניות, אקזוטיות ומסתוריות. המראה מקרין ערמומיות ושובבות וכשהעין פתוחה ומלוכסנת, המראה צעיר יותר ורענן. מראה עין פתוחה וחושנית משדר מבט חודר ועירני".

אין ספק שהשפעת הרשתות החברתיות, עם הפוסטים והתמונות של הסלבס והמשפיעניות שהפכו בן לילה לבעלות "עיני שועל" תרמו ובגדול להפיכת הטרנד לעולמי. השילוב המנצח של קנדל ג'נר ובלה חדיד הפך את מראה העיניים המלוכסנות למבוקש ביותר, כזה שרבות שואפות להגיע אליו.

מרפאות האסתטיקה של ד"ר לורה מוצ'ניק:

תל אביב, רמת החייל, רחוב ראול ולנברג 20, קרית מוצקין, שדרות גושן 86 קומה 1, באר שבע, בית אביסרור קומה 1. אשדוד, מגדלי K TOWER שדרות ירושלים 18, קומה 1, חדר 126.

לתיאום תורים: 053-2385399

לאתר של ד"ר מוצ'ניק

לעמוד הפייסבוק של ד"ר מוצ'ניק

לעמוד האינסטגרם של ד"ר מוצ'ניק

עיני שועל ד"ר לורה מוצ'ניק. ShutterStock
עיני שועל ד"ר לורה מוצ'ניק/ShutterStock
עיני שועל ד"ר לורה מוצ'ניק. ShutterStock
עיני שועל ד"ר לורה מוצ'ניק/ShutterStock
עיני שועל ד"ר לורה מוצ'ניק. ShutterStock
עיני שועל ד"ר לורה מוצ'ניק/ShutterStock
עיני שועל ד"ר לורה מוצ'ניק. ShutterStock
עיני שועל ד"ר לורה מוצ'ניק/ShutterStock
בשיתוף ד"ר לורה מוצ'ניק, בשיתוף ד"ר לורה מוצ'ניק
  • עוד באותו נושא:
  • עיניים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully