וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפצעונים חזרו בגיל מבוגר? כך מטפלים במחלת הרוזציאה

בשיתוף SR Cosmetics, בשיתוף SR Cosmetics

3.8.2020 / 14:00

חיה חדד, המתמחה בקוסמטיקה משקמת, מסבירה מהי רוזציאה, כיצד היא דומה לאקנה נעורים ובאילו תכשירים מומלץ להשתמש כדי להשאיר אותה מאחור

חיה חדד - טיפול ברוזציאה/צילום ועריכה: אולפן וואלה! NEWS

עברתם את גיל הנעורים והשארתם את האקנה הרחק מאחור, אלא שלפתע אתם מגלים על העור משהו דומה ומטריד. גם אם הסערות ההורמונליות הן נחלת העבר, אתם עלולים להיתקל בגיל מבוגר יותר בתופעת האקנה הבוגר, רוזציאה, שנראית כמו תפרחת אדומה עם כלי דם מורחבים ופצעונים דמויי אקנה. לשמחתנו, הבעיה הזו ניתנת לפתרון והטיפול שלה כמעט זהה לזה של מחלת אקנה הנעורים.

חיה חדד, קוסמטיקאית בכירה העוסקת מזה שנים רבות בקוסמטיקה משקמת, מסבירה איך מקלים על התופעה: "חברת SR Cosmetics נותנת לנו מענה עם חומר שנקרא Dermaheal. יש בו מליסה, שמקררת את העור, שמן אובליפיחה שמשקם וקצת מבהיר וקנאביס, שגם עוזר לקרר ולשקם את העור.

לצד ה-Dermaheal, ישנו תכשיר נוסף בו צריך להשתמש, "האמבולנס" (מוס קלנדולה): "ברוזציאה אנחנו נתקלים גם ביובש של העור. לכן צריך סבון, שנותן ניקוי ראשוני, כי אי אפשר לשים חומרים על עור לא נקי. ואז את התכשיר וזה עובד".

חדד נותנת עוד כמה טיפים לשיפור המצב: "לא לצאת חשופים לשמש. אם אתן חייבות לצאת, צאו עם כובע רחב שוליים ועם מסנן קרינה. בנוסף, כדאי להירגע עם פעילות ספורטיבית עדינה כמו יוגה למשל, ולהימנע ממשקאות אלכוהולים שמגבירים את הלחץ ומעלים את רמת הרוזציאה".

לעמוד האינסטגרם של חיה חדד

לעמוד הפייסבוק של חיה חדד

לעמוד הפייסבוק של SR Cosmetics

לעמוד האינסטגרם של SR Cosmetics

בשיתוף SR Cosmetics, בשיתוף SR Cosmetics
  • עוד באותו נושא:
  • פצעונים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully