וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נלחמות בזיעה: הדרך להישאר יבשה ועם ריח טוב

בשיתוף ד"ר איתן ברמן, בשיתוף ד"ר איתן ברמן

22.7.2020 / 11:59

לא פשוט להיות אישה בעולם המודרני ואם גם את מוטרדת מבעיות של זיעה וריח בבית השחי, תשמחי לדעת שיש פתרון: ד"ר איתן ברמן מציג את מכשיר ה"מירה דריי"

ד"ר איתן ברמן. יח"צ,
יש פתרונות לזיעה. ד"ר איתן ברמן/יח"צ

להיות אישה בעידן המודרני זה לא דבר פשוט. אתן צריכות לג'נגל בין מיליון דברים תחת עומס ולחצים ועדיין להיראות ולהריח מצוין. אחת הבעיות המטרידות ביותר אצל נשים היא זיעה וריח בבית השחי, נושא מביך שלא מדובר מספיק, הפוגע באיכות החיים. מהיום מותר לדבר על זה וגם אם את אישה מטופחת, שדואגת תמיד להיראות מתוקתקת, אל תתביישי את לא לבד.

הזעת יתר היא תופעה בה בלוטות הזיעה מפרישות זיעה מרובה, גם במצבים שאנשים אחרים אינם מזיעים כלל וכלל. הזעת יתר פוגעת מאד באיכות החיים ואנשים יודעים לספר כי שנים הלכו עם חולצות שחורות בלבד בניסיון להסתיר כתמי זיעה באזור. ולא נזכיר את הריח המתלווה לתופעה.

ד"ר איתן ברמן. מורן ניסים,
מותר לדבר על זה/מורן ניסים

ד"ר איתן ברמן, מומחה ברפואת עור, מציע פתרון לצמיתות לבעיית הזיעה והריח בבית השחי, באמצעות טיפול במכשיר ה"מירה דריי". מדובר בטיפול מחליף ניתוח שאותו מסבסדות חברות הביטוח הפרטיות לבעלי ביטוח רפואי פרטי. ה"מירה דריי" הנה טכנולוגיה אמריקאית שקיימת כ-20 שנה והמכשיר עובד על גלי מיקרוגל המחממים ומאדים את בלוטות הזיעה, כאשר פעולה זו אינה פוגעת בצינון הגוף והטיפול אינו מייצר זיעה מפצה.

הטיפול בטכנולוגיית ה"מירה דריי" הנו טיפול בטוח, טיפול שנעשה ע"י ד"ר איתן ברמן בעצמו, טיפול שאינו פולשני והכי חשוב עם תוצאות מיידיות לטווח הארוך. תוצאות סופיות תהיינה אחרי כ-3 חודשים, ובמידת הצורך המטופלת תעבור טיפול שני לצמצום נוסף של הזיעה בבית השחי.

ד"ר איתן ברמן. יח"צ,
ה"מירה דריי" הנה טכנולוגיה אמריקאית שקיימת כ-20 שנה/יח"צ

שמו כרופא עור המטפל בבעיות שרופאים אחרים לא מצאו פתרון, החשיבה המיוחדת שלו מחוץ לקופסה בכל הקשור בתחום העור והאסתטיקה, עשו להם כנפיים ואין זה פלא שלקוחותיו מגיעים מכל קצוות הארץ.

רוצה לשמוע עוד? ד"ר איתן ברמן, מומחה ברפואת עור- "רואה מעבר לעור"

טלפון: 054-2226557

כתובת: השקמה 1 סביון

לאתר האינטרנט של ד"ר איתן ברמן

לעמוד הפייסבוק של ד"ר איתן ברמן

לעמוד האינסטגרם של ד"ר איתן ברמן

ד"ר איתן ברמן. ליאור סויסה,
ד"ר איתן ברמן/ליאור סויסה
בשיתוף ד"ר איתן ברמן, בשיתוף ד"ר איתן ברמן
  • עוד באותו נושא:
  • זיעה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully