וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחדש את מרקם העור: מהי מזותרפיה?

בשיתוף SR Cosmetics, בשיתוף SR Cosmetics

30.8.2020 / 7:25

הטכנולוגיה הפרא-רפואית המוכרת עושה שימוש במחטים זעירות, שמחדירות מרכיבים פעילים לשכבות העור העמוקות. הקוסמטיקאית ולדלנה רוזנגורט מסבירה למה זה חשוב ואיך עושים את זה נכון

בווידיאו: ולדלנה רוזנגורט מסבירה על מזותרפיה/צילום ועריכה: אולפן וואלה! NEWS

טכנולוגיית המזותרפיה היא טכנולוגיה פרא-רפואית מוכרת, המסייעת להתחדשות מרקם העור. הטיפול מבוצע בעזרת מכשיר חשמלי, העושה שימוש במחטים זעירות, שמטרתן לגרום לגירוי מקומי ולהחדיר מרכיבים פעילים לתוך שכבות העור העמוקות.

ולדלנה רוזנגורט, קוסמטיקאית ותיקה ומוערכת, מסבירה כיצד ניתן לשנות ולשפר מגוון רחב של בעיות עור.

"במזותרפיה, בעזרת מיקרו-מחטים, אנחנו מחדירים בתוך הדרמה ויטמינים, מינרלים, חומצה היאלורונית ופפטידים. כל זה נותן לנו מגוון אפשרויות רחב לטיפול בבעיות עור, כמו צלקות פוסט אקנה, פיגמנטציה, טונוס לשיפור העור, סגירת נקבוביות פעורות. זה טיפול מהיר, שמאפשר לך להתייפייף בקלות לפני אירוע".

מלבד מספר הגבלות בריאותיות, המזותרפיה מתאימה לכולן, מעל גיל 25, בו אנו מתחילות לאבד חומצה היאלורונית: "עבור כל מי שלא מוכנה להזדקן ורוצה להראות יפה ובריא, זה הגיל להתחיל בו את הטיפול", מוסיפה רוזנגורט.

וכיצד מתנהל הטיפול? "אחרי בדיקה שלי וכשהלקוחה מספרת על הדרישות והבעיות שלה, אני מכינה קוקטייל טבעי לגמרי, כזה שהעור שלנו מכיר. הוא מורכב מחומצה היאלורונית, פפטידים ואגבה כחולה ובעזרת המיקרו-מחטים, אני מחדירה חומר אידיאלי לתוך הדרמה".

רוזנגורט מדגישה גם שמלבד הטיפול אצלה, "חשוב להשתמש בחומצה היאלורונית בסרום מזוטוקס, בבוקר ובערב, בבית. כל מי שאוהבת את עצמה חייבת אחד כזה על השולחן".

לעמוד האינסטגרם של ולדלנה רוזנגורט

לעמוד הפייסבוק של ולדלנה רוזנגורט

לעמוד האינסטגרם של SR Cosmetics

לעמוד הפייסבוק של SR Cosmetics

בשיתוף SR Cosmetics, בשיתוף SR Cosmetics

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully