וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטייל, צבעוניות ונוחות: חזיות הספורט המודרניות

בשיתוף דונה ויקטוריה, בשיתוף דונה ויקטוריה

27.7.2020 / 10:10

האפשרויות בתחום חזיות הספורט הפכו לבלתי מוגבלות וכל אחת מאיתנו יכולה ליהנות כיום ממשהו שמתאים בדיוק לגוף שלה ולסוג האימון שהיא עושה, מבלי לוותר על הנוחות

בווידיאו: שלי גפני ומיקה יעקב מציגות את חזיות הספורט/דונה ויקטוריה

רבות מאיתנו עושות ספורט כבר לא מעט שנים, אבל פעם, עד לא מזמן, כשרצינו חזיית ספורט ההיצע היה קטן ומשעמם. זו הייתה בסך הכל חזייה פונקציונלית. לשמחתנו - זה כבר ממש לא המצב.

הספורט הפך לאופנה של ממש בשנים האחרונות ויועצת תחום הספורט של "דונה ויקטוריה", מיקה יעקב, מסבירה: "המודעות בשנים האחרונות עלתה ואנחנו חשופות היום להמון סוגי ספורט - ריצה, קיקבוקס, אימוני משקולות, TRX ועוד. לכן, חשוב להתאים את החזייה לכל סוג של אימון".

עוד עניין הוא כמובן הסלפי, שבלי להעלות אותו לרשתות החברתיות שלנו, האימון לא באמת שלם. לכן, חשוב שהחזייה לא רק תהיה נוחה, אלא גם מעוצבת: "יש השקעה בפרטים, בצבעוניות. אם פעם חזיות הספורט היו בשחור, לבן או אפור, היום אנחנו רואים טרנד של צבעים הרבה יותר חזקים, אפילו צבעי ניאון וזה מעוצב. אפשר לשים בבוקר את הטופ, מעליו איזו חולצה מגניבה או ז'קט ג'ינס ולהמשיך את היום עד האימון בערב".

הגבולות בין לבוש פנאי לספורט הצטמצמו היום. בחזיות הספורט יש דגש על גזרות סקסיות ומחמיאות, שילוב של לוגואים על המוצר או הכתפיות, כתפיות מצטלבות ואלמנטים שונים שהופכים את המוצר לנחשק.

דונה ויקטוריה חזיית ספורט. יח"צ,
סטייל, צבעוניות ונוחות/יח"צ

בזכות התמיכה המשמעותית באזור החזה והגב, חזיות הספורט מתאימות כיום לכל סוג של אימון. ניתן לרוץ איתן, לבצע אימונים שדורשים קפיצות ובזכות האלסטיות שלהן, גם ללכת ליוגה או פילאטיס. זה מתאפשר בעזרת הטכנולוגיות המתפתחות בתחום הטקסטיל, כמו בד ללא כפל (מוצר ללא תפרים) או ה"לייזר קאט", שמאפשר חיתוך של גימורי המוצר ללא תפר.

"הנוחות מקסימלית, אין כאבים באזור הכתפיים, הגב או השכמות", מוסיפה יעקב. "הבדים נושמים, מנדפי זיעה וזה גורם לנו להיות רעננות לכל אורך האימון". מלבד האלסטיות, לטופ נוספו שני אלמנטים חשובים מתחום החזיות: כתפיות מתכווננות שכל אישה יכולה להתאים לעצמה וקאפים נסתרים ונשלפים - מבחוץ זה טופ ומבפנים ממש כמו חזייה ואת הריפוד ניתן להסיר אם לא רוצים.

ומה לגבי נשים עם חזה גדול? "הטופים הספורטיביים מתאימים עד מידה D85. לנשים עם חזה גדול יותר מומלץ להשתמש בחזיית ספורט מקצועית. הסגירה שלה קדמית והכתפיות מרופדות, מה שגורם לתמיכה חזקה באזור החזה, הגב והשכמות ומונע כאבים משמעותיים. נשים עם חזה גדול יכולות לחוש כאבים לפעמים וחזיית ספורט מקצועית מנטרלת את זה".

בשיתוף דונה ויקטוריה, בשיתוף דונה ויקטוריה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully