וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משתלטים על החוף בקיץ הזה: הטרנדים של בגדי הים

בשיתוף דונה ויקטוריה, בשיתוף דונה ויקטוריה

27.7.2020 / 8:13

אילו צבעים וגזרות יכבשו את החופים ומה הפתרון המצוין לנשים עם גוף לא סטנדרטי? שלי גפני ושחף מלכה, מעצבת אופנה ב"דונה ויקטוריה", מציגות את האפשרויות

בווידיאו: שלי גפני ושחף מלכה מציגות את הטרנדים בבגדי הים/דונה ויקטוריה

הקיץ כבר לגמרי כאן וכל עוד אפשר ומותר, זה ה-זמן להגיע לחוף הים או לבריכה וליהנות מהשילוב המושלם של המים והשמש הישראלית. עם אילו בגדי ים אתן רוצות לתת הופעה השנה? שחף מלכה, מעצבת אופנה ב"דונה ויקטוריה", עם התשובות.

מה הטרנדים של העונה ואילו בגדי ים הולכים להשתלט על החוף?

"הצבעוניות תהיה תוססת וכובשת, הגזרות מאוד ספורטיביות וגם אלגנטיות. גווני הכחול ים, צבעי האקווה יבלטו בקיץ. גם האדום שתמיד חזק וימשיך וטרנד השחור-לבן שממשיך מהעונה הקודמת ויש את הצבע הכסוף, שנותן מראה מטאלי עם ניטים שמקפיצים את בגד הים".

מעבר לצבועניות המדויקת והעכשווית, בגדי הים הולכים להיות מלאים בהדפסים גיאומרטיים, עם גומאים מיוחדים וטקסטורות מעניינות. הבדים, בשילוב רשתות בסוגים שונים (עדינים או גסים יותר) יעניקו לבגדי הים אופי נוסף וייצרו את האשלייה של חשוף ולא חשוף, ספורטיבי או אלגנטי. זה מחמיא ומדויק ואפשר להראות חלק מהגוף, אבל לא לחשוף יותר ממה שרוצים.

מה לגבי נשים עם גוף לא סטנדרטי?

"יש אפשרות של 'מיקס אנד מאץ'' - למשל, חזה גדול ומבנה אגן צר יותר, או להיפך. זה מבנה גוף מאוד מודרני וסקסי, אבל הן לא יכולות לשים סט באותה מידה. אז הן יכולות לקנות חזייה במידה אחת ותחתון במידה שנייה ואפשר גם לשלב צבעוניות. נניח, בנות שרוצות להקטין את החזה ולשים חזייה בצבע שחור, עם תחתון בצבע נועז יותר".

בקולקציה יש גם פריטים עבור בנות שמחפשות את המראה הרומנטי והעדין יותר, למשל טקסטורות תחרה עם הדפסים מנומרים עדינים, שהופכים את בגדי הים הקלאסיים לנשיות מתפרצת באלגנטיות. מגוון האפשרויות נותן לכן לבחור בין צבעים, גזרות וסוגים שונים של בגדי ים, שמתאימים בדיוק לגוף שלכם. למשל, בגד ים שלם או בגד ים מחטב.

אז מה באמת נראה בכל הנוגע לגזרות?

"יש גזרות מגוונות, עם חיתוכים מחמיאים וסקסיים, שמסתירים מה שצריך ומשאירים מקום לדמיון. המחשופים מאוד עמוקים, גם בגב, ככה שכיף להשתזף. יש גם תחתונים עם גזרת רגל גבוהה, כזו שגם מסתירה את הבטן למי שרוצה וגם מאריכה את הרגליים, שזה תמיד מחמיא. בנוסף, יש גזרת טנקיני, עם שרוול ארוך. היא נותנת פתרונות למי שהולכת לצלול, לגלוש או אפילו לחופשות חורף, או סתם רוצה מראה ייחודי וספורטיבי וכמובן, לא להישרף מהשמש".

בשיתוף דונה ויקטוריה, בשיתוף דונה ויקטוריה
  • עוד באותו נושא:
  • בגדי ים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully