וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיג'מות הן כבר ממש לא רק בגד שלובשים בבית

בשיתוף דונה ויקטוריה, בשיתוף דונה ויקטוריה

27.7.2020 / 9:30

הכירו את הטרנד החדש: פיג'מות שאפשר להשתמש בהן ביומיום, ללבוש לעבודה, לעשות איתן ספורט ואפילו לצאת לבילוי בערב

בווידיאו: שלי גפני ולורן בוזלי על טרנד הפיג'מות/דונה ויקטוריה

באופן כללי, ובטח שבחודשים האחרונים, חלק גדול מאיתנו אוהבות להישאר כל היום בפיג'מה. אבל אם חשבתן שזה יכול לקרות רק כאשר אתן מבלות את כל היום בבית - תחשבו שוב. הכירו את טרנד הפיג'מות החדש!

לורן בוזלי, סטיילסטית ב"דונה ויקטוריה", מסבירה: "היום, פיג'מה היא כבר לא רק בגד שלובשים בבית. הפכנו את הפיג'מות, מבחינת הגזרה והבדים, לכאלה שנוכל להשתמש בהן כפריט לבוש אופנתי וטרנדי לכל דבר".

אז איך זה עובד בעצם? עושים "מיקס אנד מאץ'". קמים בבוקר, מורידים את המכנס ונשארים עם חולצת הפיג'מה - כך בעצם אתן מוותרות רק על חצי מביגוד הלילה שלכן. את החולצה משלבים עם משהו שיש לנו בארון, איזה מכנס מעניין, חגורה, תכשיט, ז'קט אולי וזהו - אתן מוכנות להתחיל את היום שלכן.

מגוון האפשרויות רק הולך וגדל, כמו למשל הפיג'מות בגזרות הספורטיביות, שמגיעות עם שלל הדפסים מעניינים. הטרנד היום הוא סנופי, הכלב האהוב או פליקס החתול, שמגיע בשחור-לבן, טרנד שהחל בשנים האחרונות ולא הולך להיעלם בקרוב.

יש לפיג'מות האלה גם אלמנטים עדינים שיכולים להתאים ביומיום ואפשר למצוא את ההדפסים בגדלים ומקומות שונים על הבגד, שהופך כך לקצת יותר אותנטי. את יכולה לצאת איתו החוצה והוא לרגע לא יראה למישהו כמו הפיג'מה שלך.

אם אתן מחפשות משהו סקסי יותר, אבל שלא יהיה רק כותונת לילה, אלא כזה שניתן ללבוש לבילוי ערב, "יש גם פיג'מות מבדים מעניינים", מוסיפה בוזלי. "בדים קצת יותר מבריקים ונעימים, למשל גופיות ספגטי בשילוב תחרה שיש להן מראה יותר רומנטי ורך. אפשר לשלב אותן עם פריט מעניין כמו ז'קט, חצאית יפה או חגורה. ואז אוספים קוקו, שמים עגילים ויוצאים החוצה".

ולמי זה מתאים במיוחד? לאימהות כמובן ולכל אלה שאוהבות להתלבש עם קצת טוויסט אחר. "אין זמן ויש בלחץ בבוקר, לארגן את הילדים והכל. ככה אפשר להישאר עם החולצה, ללכת לעבודה ואפילו לקבל מחמאות על המראה שלך".

בשיתוף דונה ויקטוריה, בשיתוף דונה ויקטוריה
  • עוד באותו נושא:
  • פיג'מות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully