וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגיעה הביתה וישר רוצה להוריד את החזייה? תחשבי שוב

בשיתוף דונה ויקטוריה, בשיתוף דונה ויקטוריה

27.7.2020 / 8:48

בשנים האחרונות נוצרה הבנה לפיה לכל חזייה טובה יש שלושה גורמים מהותיים: נוחות, תמיכה ויופי. אז אילו שינויים נעשו, מה הצבעים השולטים ואיזה סוג בד מיוחד אפשר למצוא? התשובות - בפנים

בווידיאו: שלי גפני ותמיר יעקב משוחחים על אופנת החזיות/דונה ויקטוריה

כל אישה מכירה את זה: מגיעים הביתה אחרי יום ארוך והדבר הראשון שרוצים זה להוריד את החזייה. אבל מה שהיה נכון לעבר, כבר ממש לא נכון היום.

בשנים האחרונות נוצרה הבנה שלכל חזייה טובה יש שלושה גורמים מהותיים: נוחות, תמיכה ויופי והחזיות המודרניות משנות את התמונה והיחס אליהן. אז מה חדש בתחום? תמיר יעקב, מנהל פיתוח עסקי ב"דונה ויקטוריה", עם ההסברים.

"נשים רבות היו מתלוננות שחזייה גורמת להן לשפשוף ואדמומיות. הצורך לסדר אותה כל היום לא נוח ורק בא להן להגיע הביתה ולהוריד את החזייה, אבל אחת המגמות החזקות היום בלייפסטייל ואופנה זה הנוחות. כל מה שיפה, צריך להיות גם נוח".

החזייה היא השכבה הראשונה שיושבת על גוף האישה ולכן היא חייבת להיות נוחה, כזו שתאפשר לך להסתובב איתה במשך כל היום בלי שום בעיות. חזיות ללא ברזל הן גם טרנדיות וגם נוחות. "המשימה הלא פשוטה היא להוציא את הברזל מתוך החזייה ולייצר משהו נוח", מוסיף יעקב.

החזיות החדשות והנוחות מתאימות לכל הנשים, גם אלה בעלות חזה גדול ושופע יותר. בזכות טכנולוגיה חדשנית, מיוצרות כיום חזיות רכות שמתאימות למידות הגדולות. הן מגיעות עם קאפים מבד לא אלסטי, כך שהחזה לא מתפשט. הבד הכפול של החזיות האלה גורם להן להיות מתאימות למידות הגודלות.

איך השילוב בין סטייל לנוחות בא לידי ביטוי?

"עיצוב החזייה היום מאוד נקי ומודרני. נשים רוצות מראה נקי, כזה שיתאים לכל לבוש. מצד שני, יש גם חזיות נוחות, רכות ורומנטיות יותר, כאלה עם תחרה, פנינים, קישוטים וכו', דברים שגורמים לחזייה להיות פריט נחשק. הצבעים הבסיסיים הם שחור, לבן וגוף, אבל גם צבעי פסטלים מאוד מתאימים לחזיות במגמה הזו".

ומה לגבי בדים?

"הבדים של החזיות הנוחות חייבים להיות רכים ומלטפים. יש בדים מסוג מיקרופייבר, בדים סינטתיים, אבל האישה הישראלית עדיין הכי אוהבת את הכותנה. לאחרונה יצרנו גם חזיות מבמבוק, חוט טבעי והיפואלרגני שיש בו המון יתרונות. הריפוד של החזיות האלה מאוד רך ונעים ורוב הקאפים הם ללא תפרים, אז המראה מאוד נקי מתחת לבגד".

בשיתוף דונה ויקטוריה, בשיתוף דונה ויקטוריה
  • עוד באותו נושא:
  • חזיות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully